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Thema: Backup Launcher Tutorial
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03.04.2010, 16:55 #361Majin3
AW: [TUT] Das Backup Launcher Tutorial
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AW: [TUT] Das Backup Launcher Tutorial
Schau dir mal diesen Bereich an. Dort ist für jeden was dabei!
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03.04.2010, 22:45 #362Pretty Tony
AW: [TUT] Das Backup Launcher Tutorial
jooo,hat geklappt alles klar. danke.
aber noch eine dumme frage: n neuen kanal,oder sowas sollte ich danach nich haben,oder wie?
also wird da nur was im hintergrund istalliert,ja?
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03.04.2010, 23:05 #363Bairoku
AW: [TUT] Das Backup Launcher Tutorial
Was denn für einen Kanal? Du hast nur eine Art Treiber installiert...
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05.04.2010, 11:17 #364iRonix
AW: [TUT] Das Backup Launcher Tutorial
Der letzte Link im Tutorial funktioniert nicht
Wollte ich nur mal so erwähnen ^^
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05.04.2010, 13:54 #365Bairoku
AW: [TUT] Das Backup Launcher Tutorial
Danke für den Hinweis. Hab's korrigiert
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17.05.2010, 18:56 #366Sasuke2.3
AW: [TUT] Das Backup Launcher Tutorial
hallo^^
ich wollte nur sagen, sehr gutes tutorial, denn ich habe von solchen sachen gaar keine ahnung und
mich trotzdem dran probiert und es hat fast alles geklappt.
allerdings komme ich nicht bei neogamma weiter, ich habe alles draufgeladen, aber es wird mir nicht im HBC angezeigt.
den cIOSInstaller habe ich auch und alles gemacht, nur halt das mit neogamma schaffe ich nicht.
bitte um hilfe
vielen danl
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17.05.2010, 19:55 #3673rmiiN
AW: [TUT] Das Backup Launcher Tutorial
Vill hast du ne falsche Ordner Struktur schau mal nach^^
sd/apps/neogamma(oder wie du es genannt hast)und da dann Boot.dol Icon und meta (und vill hast du auch die dol Datei nicht in Boot.dol umbenannt ^^ schau mal
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17.05.2010, 20:24 #368Sasuke2.3
AW: [TUT] Das Backup Launcher Tutorial
diese dateien waren garnicht im archiev enthalten, nachdem ich neogamma entpackt hatte.
wo kriege ich die denn her?
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18.05.2010, 13:33 #3693rmiiN
AW: [TUT] Das Backup Launcher Tutorial
die müsstn eig im ordner drin sein lads mal von wo anders ruter such einfach in google
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18.05.2010, 14:14 #370Sasuke2.3
AW: [TUT] Das Backup Launcher Tutorial
ich bin mir bei den sachen sehr unsicher, sry für die umstände
vielen dank
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18.05.2010, 14:19 #3713rmiiN
AW: [TUT] Das Backup Launcher Tutorial
klar doch einfach den ordner neogamma in den ordner apps auf der sd karte verschieben und dann hhalt wii einschalten HBC und laden
hier der link
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18.05.2010, 15:36 #372Majin3
AW: [TUT] Das Backup Launcher Tutorial
Wozu die alte R8 Beta 17 Version?
NeoGamma R9 Beta 10 Download
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18.05.2010, 22:17 #373Sasuke2.3
AW: [TUT] Das Backup Launcher Tutorial
vielen dank
man bekommt ständig hilfe und das sehr schnell, echt vielen dank.
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19.05.2010, 14:31 #3743rmiiN
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19.05.2010, 15:27 #375Majin3
AW: [TUT] Das Backup Launcher Tutorial
Gibt so einige Unterschiede^^
Code:R9 beta 9 - > R9 beta 10 - Changed video mode code in the GC loading screen(doesn't change anything...) - Using drive command to enable audio streaming now(retail Eternal Darkness still not booting, while the backup still boots) R9 beta 8 - > R9 beta 9 - Added identification of the used cIOS(rev13a+b, rev18 and rev19 only) - Gamecube loading(internal GC mode): Disabled all debug printf and patching of debug printf in the main.dol R9 beta 7 - > R9 beta 8 - Gamecube loading(internal GC mode): Added video mode patches R9 beta 6 - > R9 beta 7 - Rearranged the menu - Gamecube loading(internal GC mode): Added PAL(auto) video mode, it's PAL480i for NTSC and PAL576i for PAL games - Don't bug with the drive info when loading from usb R9 beta 5 - > R9 beta 6 - Prevent that a stubbed IOS249 is loaded - Added warning on dvd read error for drives that can't read DVD-Rs(needs to be improved) - Hide usb/sd loading option when using an IOS R9 beta 4 - > R9 beta 5 - Added code that allows to identify where a dvd read error occured R9 beta 3 - > R9 beta 4 - Gamecube loading(internal GC mode): Partly fixed video mode code, forcing PAL60 works at least for some NTSC games now(but not PAL games!) R9 beta 2 - > R9 beta 3 - Fixed alt .dol disc+ bug causing some .dols to be unloadable - Added .wdm file for Rampage: Total Destrucion(by woodoste) - Gamecube loading(internal GC mode): Hopefully fixed code dump when playing certain backups that are not multi game discs(bug found by Levente) R9 beta 1 - > R9 beta 2 - Gamecube loading(internal GC mode): Added support for retail discs - Gamecube loading(internal GC mode): Changed video mode code, only confirmed working video mode is NTSC480i, PAL480i is confirmed to NOT work at the moment, PAL576i seems to work, progressive unknown - Gamecube loading: Clearing bss before loading .dol sections for homebrew .dols(only relevant when building a cMIOS) R8 - > R9 beta 1 - Gamecube multi game disc selection moved to wii mode(compatible cMIOS + GC mode 'internal' only) see gamecube.txt for details - Fixed controls(support 2nd, 3rd and 4th controller, shutdown always possible when waiting for button press) R7 - > R8 - Changed to graphics from Empyr69er - new Wiird / Ocarina engine (only partial gameconfig.txt support, but it's Brawl+ compatible) - Added alternative .dol loading from disc+(read .wdm file from storage to show option names that mean something and also allow parameters, Sam & Max episode selection) - Added support to apply patches in form of .wip on the fly to the main.dol(discid.wip for main.dol, discid_dolname.wip for alterntive .dols from disc) - Added WiiGator's GC Backup Launcher - Added possibility to run GC homebrew if a GC disc is inserted - Changed entrypoint to 0x80dfff00 (should change alternative .dol loading compatibility) - Removed not game loading or rebooter related code - Removed receiving commands from usb gecko - Safe memory allocation (important for files loaded from nand) - Compiled with newer libogc(see libogc.txt) - Return to loader on exit only works for HBC now(libogc issue) - added support for renamed ehci module in cIOS rev18 - Changed rebooter code, should also be preloader compatible now - Changed rebooter code with hacks from preloader(skip disc updates, region free, force cIOS) - Lots of changes to storage access code, this should allow to use IOS36 or IOS61 for all storage access(excluding the config) - Changed most of the output R8 RC6 - > R8 final: - forced config reset R8 RC5 - > R8 RC6: - Fixed bug in .wdm file parsing code that caused the last parameter to be ignored if there isn't a newline at the end of the file - Added some .wdm files - Changed some config defaults R8 RC4 - > R8 RC5: - fixed code dump if no storage device was accessed, storage shutdown code dumps if storage was not inited R8 RC3 - > R8 RC4: - added support for renamed ehci module in cIOS rev18 - changed region free code on rebooter(taken from preloader) - added paused start option for the debugger - Lots of changes to storage access code, this should allow to use IOS36 or IOS61 for all storage access(excluding the config) - Added alternative .dol loading from disc+(read .wdm file from storage to show option names that mean something and also allow parameters, Sam & Max episode selection) - B button support in the menus R8 RC2 - > R8 RC3: - added missing options to the config file - added possibility to turn preloader support for rebooter off - changed some more output R8 RC1 - > R8 RC2: - eliminated compiler warnings - changed code to force cIOS on rebooter(taken from preloader) - added code to skip disc updates on 4.2 system menu on rebooter(taken from preloader) - Added WiiGator's GC Backup Launcher - Added possibility to run GC homebrew if a GC disc is inserted - Changed output a bit R8 beta 17 - > R8 RC1: - updated cIOS warnings for cIOS rev17 - Hopefully fixed code dumps on exit if launched from a channel - Added autoboot code(but disabled, no official version will have this enabled)
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19.05.2010, 16:05 #3763rmiiN
AW: [TUT] Das Backup Launcher Tutorial
aso ok thx xDD ne hätt gedacht des wär die neuste xD
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19.05.2010, 21:50 #377Sasuke2.3
AW: [TUT] Das Backup Launcher Tutorial
ich habe wieder ne frage :P
wann wird man immer nach einem update gefragt, weil man ja nicht updaten darf.
kann es auch sein, dass die wii nach einem update gefragt wird, von den spielen, die man runterlädt???
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19.05.2010, 23:14 #378Majin3
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20.05.2010, 18:24 #379Sasuke2.3
AW: [TUT] Das Backup Launcher Tutorial
ich habe aber noch eine frage........wenn die wii brickt, was geschieht dann mit der wii und wie kann ich es wieder mit dem backup zum laufen bringen?
kann man den HBC auch auf die neue schwarze wii laden, wenn ja, gibt es eine möglichkeit da auch einen backup zu machen?
sollte ein update für meine wii erscheinen und ich lasse meine wii updaten, geht dann einfach nur der HBC weg und die anderen programme oder was passiert dan?
bitte um hilfe
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21.05.2010, 18:14 #3803rmiiN
AW: [TUT] Das Backup Launcher Tutorial
darf ich ihm jez noch antworten oder nicht xDD ???
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