Ergebnis 101 bis 120 von 398
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05.11.2019, 13:59 #101D-Ice
Call of Duty 2019 - Modern Warfare
spawn gibts ein maps die echt schlecht sind, aber für mich nichts aufregendes, in kill confirmed passt alles für mich
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05.11.2019, 14:07 #102Mickie
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05.11.2019, 14:08 #103Swok
Call of Duty 2019 - Modern Warfare
Wusste nicht mal dass es Rang Herausforderungen gibt
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05.11.2019, 15:19 #104Mickie
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05.11.2019, 15:20 #105
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05.11.2019, 16:30 #106D-Ice
Call of Duty 2019 - Modern Warfare
Bin jetzt 123.. schätze morgen oder übermorgen bin ich max.
Was sind denn eure Lieblingswaffen? Welche Aufsätze verwendet ihr?
Von dem Maps her komm ich auf allen klar, ausser auf Picadilly.. da hab ich meist schlechte K/D
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05.11.2019, 18:05 #107Counterweight
Call of Duty 2019 - Modern Warfare
Spiele im Moment die MP7, komme ich sehr gut mit klar. Picadilly spiele ich gar nicht mehr, gehe ich sofort raus. Die Map ist totaler Müll, hatte dort letztens das Gunship und du kannst die Gegner so extrem spawnkillen, das kann nicht richtig sein.
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05.11.2019, 19:20 #108piotrmike
Call of Duty 2019 - Modern Warfare
Alle Maps sind so gebaut das man Campen kann damit Einsteiger besser werden können - und jetzt erklärt mir mal jemand bitte diese Aussage
ps . Spiel immer noch mit der Kilo, irgendwie kein Unterschied... wenn man schlecht ist ist man schlecht und wenn man gut ist ist man gut .... gibt mir IRGEND ein Sturmgewehr und gut ist ... ich könnte COD nur mit einer Waffe pro Klasse genauso gut spielen
Achso und Crossplay ist der letzte Müll! Nicht nur das alles Mausschubser drin sind, es sind anscheinend bereits Wallhacks und Aimbots unterwegs .... Kumpel und ich wurden schon mehrmals durch Wände, Bäume etc. (inkl. folgendem Aim) abgeballert .... also das kann irgendwie nicht sein .... bin ja net gestanden oder so
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05.11.2019, 19:21 #109D-Ice
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05.11.2019, 19:24 #110D-Ice
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05.11.2019, 19:26 #111piotrmike
Call of Duty 2019 - Modern Warfare
Soweit ich weiß Activision?! Oder Infinity Ward...
Ja bin jetzt auf die M4 umgestiegen weil ich was anderes mal ausprobieren wollte ... merk kein Unterschied .... ich ziel doch sowieso immer nur auf den Kopf da machen die Waffne wirklich fast kein Unterschied
Auf Hardcore evtl. die FAL ... Einzelschuss ... aber alles SAME SHIT
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05.11.2019, 19:29 #112D-Ice
Call of Duty 2019 - Modern Warfare
Ok ich rush durch die Gegend mit MP5 MP7 und M13 und werd meistens erster in Kill Confirmed.. für mich bisher das einfachste COD
Wenn du den Hass der Lobby auf dich ziehen willst spiel 725 Shotgun hahahahaha
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05.11.2019, 19:42 #113piotrmike
Call of Duty 2019 - Modern Warfare
Ja man Shotgun hasse ich wie die Pest, diese 1-Shot Noob Kill Teil und dann rennen die nur durch Gebäude rum ... ist ja klar ... mein Aim ist echt nicht schlecht aber da haste einfach keine Chance :/
Ich Spiel eigentlich nur Cyberangriff, ist irgendwie für mich der Beste Modus!
Edit: wie wärs eigentlich wenn wir mal ALLE die hier COD Spielen vielleicht irgendwie zamkommen und zusammen ne Forumla Privat Lobby machen? So ein "Free for ALL" oder Bodenkrieg falls genug zamkommen (obwohl ich den Modus echt hasse )
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05.11.2019, 19:55 #114D-Ice
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06.11.2019, 08:45 #115Mickie
Call of Duty 2019 - Modern Warfare
Ich spiele mit der MP 5, der Kilo und der AK am meisten. Probiere aber grade noch ein paar andere aus um diese aufzuwerten^^
Ich spiele ja nur noch Hardcore damit da mal überhaupt was passiert. Selbst da brauche ich oft viele Trffe bsi die down sind. Sehr eigenartig. Das ist teilweise jeden Tag anders.
Gestern war auch der Spawn Einstieg besser bis auf ein-zweimal.
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06.11.2019, 18:26 #116D-Ice
Call of Duty 2019 - Modern Warfare
Lvl 137 - jetzt gehts aufs ende zu, wird aber noch ein bisschen dauern
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08.11.2019, 14:42 #117D-Ice
Call of Duty 2019 - Modern Warfare
Neuer Patch ist da! ENDLICH!
New Free Maps. Hardpoint. And Patch Notes!
Infinity Ward // Infinity Ward Replied
WHAT’S NEW
NEW FREE MAPS!
We’ve added Krovnik Farmland to Ground War and Shoot House to Multiplayer!
NEW PLAYLISTS AND A NEW MODE!
Going live on Friday...
Hardpoint is now in rotation!
Shoot House 24/7! This includes a mixture of Team Deathmatch, Domination, Kill Confirmed, and Headquarters
And yes, all of this new content is available for everyone, for free, across all platforms! We’re so excited to share this new content with all of you and this is just the beginning. Thank you all for playing and keep the feedback coming!
Check below for the full list of patch notes.
Post image
Backend fixes to prevent crashes and improve stability across all platforms, include dev errors, and various performance fixes.
Fix for a few bugs where some streaks and Field Upgrades were able to be flown out of bounds without penalty. General out of bound fixes were also added.
Fix for a bug where a player being killed by an enemy with a Variable Zoom Scope would not see the zoom function in the killcam
Fix for the Semtex warning audio being heard at the same volume whether in a building or outside
In Headquarters, players were able to place a Tac Insert and respawn when their team owned the point. This has been fixed.
Fix for various collision issues across maps
Added UI that shows when XP events are active in playlists menus
Sprint and Tactical Sprint speeds are now back to speeds in Beta
Fix for a bug where the progress of the bomb defusal can be seen by the team that planted the bomb
Fix for a bug that revealed players to UAVs when they fired their weapons, even if they had Ghost and a silencer equipped
Fixed an issue where if multiple Personal Radars were active on a team, and are both marking the same enemy, only one player would see the enemy on their minimap.
RIOT SHIELD:
Fixed an issue where the throwing knife and Thermite weren’t causing the shield to go on the player’s back when thrown. We’ve also fixed the issue where explosive splash damage wasn’t working consistently. We’ll continue to tune the Riot Shield in future updates.
CLAYMORES:
Detonating an enemy claymore with bullets is now non-lethal when at full health. We’ve also reduced the trigger and damage radius and also reduced the damage width to better match the trigger width.
BATTLE CHATTER:
Removed the ability for enemies to hear when they’ve been called out by the opposing team. We also adjusted the enemy callouts so they are never from your Operator. Enemy callouts now use a more restricted cone at the hip and even more restricted in ADS when calculating whether or not to trigger. We’ll continue to monitor this and make additional tweaks to Battle Chatter in future updates.
MOUNTING:
Slight increase to recoil while mounting.
PERKS:
E.O.D. now clamps damage to a non-lethal amount, assuming the player is at full health
LIGHTING:
Continued updates to player visibility in dark windows and dark areas.
FOOTSTEPS:
We’ve increased the occlusion percentage to filter footstep sounds behind geometry and adjusted the footstep volume at a distance. We have another large footstep change coming in the next update which will make crouch and ADS movement significantly quieter. Stay tuned!
CHALLENGES/PROGRESSION/RANK
Daily Challenges and Active Missions are getting a full sweep of testing and fixes. We’ll have more updates to these systems in future updates.
Fix for a bug where the Infiltrator challenge was not tracking properly
Fix for launchers not giving XP when shooting down killstreaks
Fix for a bug where planting or defusing 5 bombs in Cyber Attack or SnD was not tracking properly
Camo challenge for “Kills After a Reload” didn’t give the player enough time to acquire a kill, so time has been increased
Fix for a bug where your XP require to reach the next rank was higher than the value needed
Post image
725 Shotgun: Increase to ADS and Hip Spread, reduced damage range
M4A1 Assault Rifle: Reduced damage range, small recoil increase
Assault Rifles: Increased hip spread to reduce effectiveness up close, less damage at long range for full auto 5.56 rifles
SMGs: Increased move speed, increased ADS move speed, small reduction in sprint out time
UZI SMG: Increased damage range
MG34 LMG: Increased hip spread, damage range reduction, small ADS slow down
M91 LMG: Increased hip spread, small damage range reduction
PKM: Increased hip spread, medium damage range reduction
Pistols: Increased move speed, reduced sprint out time, increased damage range
Crouch and Prone no longer adjust recoil
CALL OF DUTY LEAGUE
Updated rulesets for CDL competitive modes in private match
CYBER ATTACK
Fix for a bug where a player could use lose their primary weapon and would be unable to see their viewmodel after being revived by a teammate
GROUND WAR
Fix for a bug where players would sometimes be unable to pick a spawn location
Fix for a bug where a Tac Insert could cause players to spawn on the enemy home base
Post image
Pick up Intel! – In the Operations, explore Verdansk to find additional backstory information of Verdansk and the Operators.
Fix for scoreboards displaying incorrect data
XP adjustments and general backend fixes
Various fixes for out of bounds and parachute exploits
Respawn timer no longer stays on screen after teammates are revived from bleedout
Fix for issue where the Munitions were not usable after respawning via Gunship
Fix for losing your weapons when picking up the core
Achievements can now be unlocked in CP
Fix for issue where players could spawn with their weapons in the downed state
Picked up Munitions no longer carry over from match to match. Only the Munitions you purchase with points will.
When respawning via the Gunship, you will no longer be given the Tank role
Selecting an Allegiance Operator or Allegiance as a favorite faction will now properly assign the voice of the correct operator
Operation Headhunter: Fix for a bug where players are not able to lock missiles onto the final boss helicopter
Operation Crosswind: Adjusted stealth for gameplay
Operation Paladin:
Fix for a bug where there was no UI or indicator of where to go or how to finish the objective after defending the 3rd arms crate
Fix for a bug where the default weapon was different than the weapon a player would hold if they were placed in Last Stand
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08.11.2019, 14:57 #118Mickie
Call of Duty 2019 - Modern Warfare
Habe in einem anderen Forum gelesen, das es nichts bringen soll. Da merkt man keinen Unterschied zu vorher. Außer vielleicht bei den Claymores. Werd mir aber selbst mal ein Bild davon machen^^
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08.11.2019, 17:24 #119D-Ice
Call of Duty 2019 - Modern Warfare
aber die 725 ist im nahkampf halt noch immer one shot, aber auf distanz sehr viel schwächer, krasser unterschied zu vorher.
ps: bin jetzt 150, heute wird der grind erstmal ein ende nehmen
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09.11.2019, 00:53 #120Audionymous
Call of Duty 2019 - Modern Warfare
Hab’s mir heut auch mal gekauft da ich einfach was neues wollte und was soll ich sagen? Nachdem Black ops mein letztes COD war, bin ich echt wieder begeistert. Diesmal haben sie wieder mal fast alles richtig gemacht.
Am Anfang hab ich mich zwar echt oft geärgert, weil ich einfach battlefield gewohnt bin, aber es macht echt süchtig.
Endlich mal wieder ein Game das einen anspornt was freizuspielen.
Den singleplayer find ich auch sehr gut, Wahnsinn was da für eine Action geboten wird.
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