Ergebnis 861 bis 880 von 959
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26.01.2018, 16:13 #861Cinnalemon
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26.01.2018, 16:15 #862Sn@keEater
Assassin’s Creed Origins (2017)
Ja es nervt etwas wenn Bayek keine puste mehr hat während des Kämpfens
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26.01.2018, 17:52 #863Exodus
Assassin’s Creed Origins (2017)
Wozu braucht man das?
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27.01.2018, 13:54 #864Sn@keEater
Assassin’s Creed Origins (2017)
Weil Bayek manchmal die Puste ausgeht wenn man zu viel hin&her rollen tut während des Kämpfens oder man zu oft/schnell auf den gegner einprügelt. Da ich sofort auf "Alptraum" gespielt habe sind die Kämpfe zwar nicht mega Hardcore aber sobald es mehre werden ist das ausweichen wichtig. Ist jetzt kein Negativ Punkt aber halt ne Sache die ich nett gefunden hätte. Immerhin hat der Rage Modus ja auch eine anzeige bekommen
ps. Bin auch fast am Ende der Hauptstory (endlich mal lol) Aber kann es sein das wenn man NUR die Hauptstory macht diese arg kurz dann ist? Ich habe mir extra viel Zeit gelassen und habe viele Nebenmission gemacht (mehr als Hauptmissionen) Das es nun zu Ende geht...
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27.01.2018, 19:57 #865MenocidiX
Assassin’s Creed Origins (2017)
Richtig (@Spoiler)... Erschien mir auch recht kurz, ja. Generell fand ich die Ziele & Attentate garnicht mal so interessant. Umso besser, dass es viel nebenher zu tun gab.
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29.01.2018, 08:31 #866jimcarry
Assassin’s Creed Origins (2017)
New Game + in der mache..
Schon bald hat Ubisoft erste Details zum neuen Assassin’s Creed: Origins New Game+ Modus für euch. Dies gab der Community Manager offiziell auf Reddit bekannt.
Mit dem neuen „New Game+“-Modus könnt ihr, nachdem ihr Assassin’s Creed: Origins bereits durchgespielt habt, noch einmal von vorne beginnen, behaltet aber alle eure Fertigkeiten. In der Regel erwarten euch bei einem „New Game+“-Modus härtere Gegner, neue Verstecke und diverse Extras.
weiterlesen: https://www.xboxdynasty.de/news/assa...-in-der-mache/
Quelle
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29.01.2018, 10:49 #867Fred Stiller
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29.01.2018, 11:26 #868daywalker2609
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29.01.2018, 13:32 #869Exodus
Assassin’s Creed Origins (2017)
Nachdem ich nun auch den DLC komplett durch hab und immer noch nicht genug von Origins, freu ich mich natürlich auch über ein Spiel + und ich denke doch, dass Ubisoft das ganze gut umsetzen wird...dieses Vertrauen ist nach Origins wieder da.
Nur wehe da kommt sone neue Tropähe mit "Spiel + auf Ultra Ultra schwer beenden"
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29.01.2018, 14:26 #870daywalker2609
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29.01.2018, 14:31 #871Exodus
Assassin’s Creed Origins (2017)
Jop und genau das meine ich
Ich bin kein Trophäen zocker aber WENN dann hab ich leider sone Macke dass ich immer die 100% dastehen haben will. Mich langweilt das bei Horizon schon weil ich das Ende auf Ultraschwer einfach nicht gebacken bekommen haha (und da kam das Spiel + ja auch nachgereicht )
Trophäen beim DLC sind übrigens extrem verbuggt! Ich hab zwar auch hier jetzt alles aber musste einige Trophäen doppelt und dreifach machen (Seilrutsche, Kopfschuss, ..)
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30.01.2018, 20:03 #872r0b
Assassin’s Creed Origins (2017)
Assassin's Creed Origins - 1.2.1 Patch Notes
Hey everyone,
This is to let you know that patch 1.2.1 will be deployed on all platforms tomorrow, January 30.
PATCH SIZE:
- Xbox One: 2.6GB
- PS4: 2.5GB
- Uplay PC: 3GB | With The Hidden Ones DLC : 7GB
- Steam: 0.6GB | With The Hidden Ones DLC: 3GB
PATCH HIGHLIGHT:
Horde Mode: Following your feedback about the progression in the Horde mode, we decided to adjust the progression system. Players will now be able to progress further than wave 16.
THE HIDDEN ONES
- Improved Gamilat’s behaviour in the quest “The Setting Sun” when the playable character is being stealthy
- Fixed unreactive soldiers sometimes appear in the quest “Sic Semper Tyrannis”
- Fixed an issue with the “Good Things Come” papyrus losing its name after solving it
- Fixed Hidden Ones Bureau icons that could move on the World Map when marking them
MAIN GAME
QUEST
- Fixed an issue preventing an objective marker to be displayed during the quest “When Night Falls”
- Fixed various issues where quest objectives would not properly update
- Fixed an issue causing Mered’s character model to change during the quest “The Hyena”
- Fixed an issue preventing the playable character to interact with Damastes during the quest “Egypt’s Medjay”
- Fixed an issue preventing the vault door from opening during the quest ‘’The Final Weighing’’
- Fixed an issue preventing the last cinematic of the second Present Day quest to trigger
- Fixed an issue preventing the playable character to interact with the Animus in the Present Day
ACTIVITIES
- Scaled down the enemies level progression in Horde Mode, so players are able to progress post-wave 16
- Fixed an issue with Khensa’s health bar and level staying visible in the Arena lobby after beating her
GAMEPLAY
- Improved various playable character animations
- Fixed the caravan animals not following the playable character after being tamed
- Fixed an issue preventing animals from being tamed when in deep water
- Fixed an issue with Predator attacks not granting XP when it was completed using animal taming
- Fixed an issue where the Unicamel could not be called by playable character
- Fixed an issue preventing berserked enemies from attacking tamed animals
- Fixed animals falling through world when using the Enhanced Predator Bow skill
- Fixed an issue with NPCs trying to mount a chariot being driven by the playable character
- Fixed an issue that allowed Herwennefer, the War Elephant, to regain health during combat
- Fixed an issue with NPCs that could appear to swim on land
- Fixed various stuck issues for the playable character and NPCs
USER INTERFACE
- Added missing ‘Drop Object/Body’ action to the ‘Heavy Attack’ button on the alternate control scheme
- Fixed an issue with the Quest Log that could appear in Photo Mode
- Fixed Ubisoft Club items not appearing as OWNED when returning to the Store after acquiring them
- Fixed an update issue in the Gear menu when using the Hide button
- Fixed the label overflow on the Hide button in the Gear menu in some languages
WORLD
- Fixed various issues with flying boats
- Fixed various NPC spawning issues
- Fixed various spots where player could go through collisions
GRAPHICS & AUDIO
- Fixed various visual issues occurring in HDR
SYSTEM
- [PC] Added Save Results button on Benchmark Results page
- Improve overall stability of the game application
- [PC] Fixed an issue when the game remains in the background processes of Task Manager after closing it using Alt+F4
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19.02.2018, 19:14 #873r0b
Assassin’s Creed Empire (2017?)
Assassin’s Creed Origins: The Discovery Tour - Launch Trailer
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20.02.2018, 18:41 #874Exodus
Assassin’s Creed Origins (2017)
Das Discovery Tour Update ist da und 5,593 GB groß.
Es gibt dazu noch ein NG+ - Ich weiß es wurde angekündigt aber ich glaube ohne Termin, mich hats überrascht und ich freu mich drauf vorm Fluch der Pharaonen nochmal die Story zu zocken (hatte echt keinen bock ganz neu anzufangen )
Top gratis DLC! Danke Ubi
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20.02.2018, 19:20 #875r0b
Assassin’s Creed Origins (2017)
Assassin's Creed: Origins - 1.3.0 Patch Notes
Hey everyone!
Patch 1.3.0 will be deployed on all platforms tomorrow, February 20th.
Patch Size
Xbox One: 5.5 GB
PS4: 5.3 GB
Uplay PC: 4.8 GB
Steam: 2.6 GB
Patch Highlights
The “Discovery Tour by Assassin’s Creed: Ancient Egypt” game mode added. Explore Ancient Egypt from a fascinating historical perspective with a new mode that lets visitors’ free roam the map to learn about Egypt’s history and daily life in guided tours.
New Game+ game mode added. Start a new game while keeping their weapons, outfits, and abilities. You will be able to access New Game + after you have completed the last main quest of the game.
The Hidden Ones
- Fixed an issue where the completion of the Sinai region would not reach 100% in the Atlas
Main Game
Quest
- Fixed various issues with Quest Objectives that could disappear when traveling outside of Egypt
- Fixed an issue with the spawning of Hotephres’ boat in the quest “The Crocodile’s Scales”
- Fixed an issue preventing the playable character to go back into the vault if he died after completing the quest “The Final Weighing”
Activities
- Increased the distance the player needs to be from some Rebel Camps before Assist Rebel event are respawned
- Fixed an issue with Hippodrome adversaries stopping at the end of a race
- Fixed various issues with Daily Quests and Reda that could not be available at times
- Fixed an issue with the camera having no collision with the Boss of the Trials of the God
- Fixed an issue preventing targets of “Avenge a Friend” quests from being damaged
- Fixed the Trial of the God Community Challenge that could give all the items of the Anubis Gold Set after banking the reward
- Fixed the synchronization of the Classic Challenges with the Ubisoft Club servers following a network failure
- Fixed various papyruses locations that did not show the interact action
Gameplay
- Improved the ragdoll visual
- Added a warning message when going out of bound with Senu
- Fixed an issue that caused the mount not being summoned when whistled
- Fixed a bow usage animation issue while in stealth
- Fixed various issues where the playable character could remain stuck
- Fixed an issue where various character’s hands would end up crooked after exiting to the Quest menu
- Fixed an issue where NPC could stand still after being killed with an air assassination
- Fixed an issue that could prevent the interaction with the mount merchant in the Refugee Haven to work
- Fixed an issue that could make cart fly in the air following a collision
User Interface
- Fixed an issue with the Animus Pulse effect disappearing on certain camera angles in Photo Mode
World
- Fixed various issues where the playable character could go through collisions
- Fixed various issues with the spawning of NPCs
- Fixed floating boats
Graphics & Audio
- Fixed various mismatches between subtitle and audio
System
- Fixed an infinite loadtraveling after fast travelling a long distance via the eagle
- Improved overall stability of the game application
PC
- Added some tooltips and other minor improvements to the Performance Analyzer menu
- Fixed an issue with the playable character that could not walk through a narrow pass
- Fixed the display of GPU temperature and usage metrics
- Fixed various issues with the key mapping with the Hippodrome
- Fixed various issues with the World Map on multi-monitors setups
- Fixed several stuttering issues
- Fixed multiple issues with the localized voiceover in the quests “Incoming Threat” and “A Gift from the Gods”
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20.02.2018, 22:14 #876Fred Stiller
Assassin’s Creed Origins (2017)
Gerade mal die erste Tour gestartet. Ich bin begeistert! Wunderschön erklärt, alles auf deutsch und es gibt viele (!) davon. Hätte Ubi locker auch für 10-15€ anbieten können - dass es kostenlos ist, kann man Ubisoft nur extrem hoch anrechnen.
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21.02.2018, 11:07 #877Riri
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21.02.2018, 12:14 #878Fred Stiller
Assassin’s Creed Origins (2017)
Das kannst Du zu jederzeit separat im Hauptmenü starten; dein Spielfortschritt spielt keine Rolle.
Storytechnisch wirst Du nicht gespoilt. Wenn Du allerdings absolut frisch ins Abenteuer gehen möchtest, bist Du natürlich optisch "gespoilt", da Du viele Points of Views dann bereits kennst.
Im Spiel bspw zum ersten Mal die Pyramiden zu entdecken und zu erforschen ist etwas ganz besonderes - im neuen Modus kannst Du sie stress- und gegnerfrei erkunden.
Muss jeder für sich selbst wissen. Ich an Deiner Stelle wurde zunächst die Story spielen.
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22.02.2018, 06:41 #879Exodus
Assassin’s Creed Origins (2017)
Die Map ist frei zugänglich mit allen Aussichtstürmen zum schnellreisen (mit wesentlich kürzeren Ladezeiten als das Hauptspiel). Man kann ebenfalls wie im Hauptspiel überall hochklettern, sein Pferd rufen oder mit Senu rumfliegen. Auch dass es komplett lokalisiert wurde mit 2 ordentlichen Sprechern wundert mich fast etwas für einen kostenfreien DLC denn die haben da wirklich viel Liebe zum Detail reingesteckt. Wie @Fred Stiller schon sagte sind die Touren auch extra so gemacht, die schönsten und beeindruckendsten Plätze der Welt zu sehen und manche dieser Orte sind mir im Spiel garnicht aufgefallen Leider glaube ich dass sowas keine Schule machen wird.
Vom Spiel + bin ich leider etwas "enttäuscht" bzw. hätte ich hier etwas mehr Anpassungen erwartet (muss aber auch sagen, dass ich selten mal diesen Modus spiele). Nach 2 Stunden habe ich das Gefühl, dass es nur 2 Änderungen gibt.
1. Der Schwierigkeitsgrad ist auf "schwer" fixiert - finde ich schade, ich hätte gerne in Alptraum gespielt.
2. Die Gegner/Lager sind 1:1 wie im normalen Spiel, nur dass diese bereits mit Stufe 45/46 starten
Beispielsweise habe ich die ersten 4 Gegner mit meinem Raubtierbogen erledigt um dann 2 Minuten später einen normalen Bogen in die Hand gedrückt zu bekommen mit dem ich auf Strohfiguren schießen soll, damit ich das Bogenschießen lerne Irgendwie hatte ich erwartet dass bei einem Spiel + zumindest solch offensichtlich unlogische Aufgaben gestrichen werden. Genauso hatte ich damit gerechnet dass zumindest die Aussichtstürme aktiv bleiben und man nicht auch die noch einzeln abklappern muss. Das ist einmal ganz spaßig (also ich hatte echt meinen spaß ) aber ein zweites mal brauch ich das nicht. Da hätte ich dann auch gleich komplett neu anfangen können Aber wie gesagt, dafür kenne ich mich zu wenig mit diesem Modus aus und evtl waren hier meine Erwartungen komplett Realitätsfern
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22.02.2018, 09:57 #880jimcarry
Assassin’s Creed Origins (2017)
Nach Abschluss von New Game Plus erhält man folgende Belohnung:
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