Ergebnis 801 bis 820 von 959
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31.12.2017, 13:58 #801RikuValentine
Assassin’s Creed Origins (2017)
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31.12.2017, 14:07 #802Cinnalemon
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31.12.2017, 16:22 #803Fred Stiller
Assassin’s Creed Origins (2017)
Wollt auch keinen Unfrieden stiften - jeder so wie er es mag.
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01.01.2018, 12:43 #804Fred Stiller
Assassin’s Creed Origins (2017)
Hab mal ne Frage:
Bin jetzt in der HQ bei Aya und die sagt mir was von nem "Point of no Return" bzw o ob ich mir sicher wäre... ist das die letzte HQ - sollte ich vorher alle NQ abschließen? Ich mag es in Spielen nicht, wenn die HQ bereits abgeschlossen ist, ich aber noch zig NQ offen habe; das wirkt dann für mich immer so sinnlos *g*
Gibt's eigentlich ein New Game+ und falls ja - wie ist das dann mit den Gegnern... Schätze Lvl 1-6 ist dann komplett weg ja?
Frohes Neues an alle!
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01.01.2018, 13:41 #805Audionymous
Assassin’s Creed Origins (2017)
Nein danach kannst du genauso noch erkunden wie vorher auch
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02.01.2018, 19:52 #806Audionymous
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03.01.2018, 03:54 #807Rikscha Man
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03.01.2018, 06:13 #808Audionymous
Assassin’s Creed Origins (2017)
Ja du meinst die Wolken? So sieht es nicht aus mir ging es da er um die Einstellung, hätte man auch schreiben können
1500? Packt das dein TV überhaupt? Laut herstellerangaben schafft meiner eine Helligkeit von 900 nits
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03.01.2018, 14:49 #809Rikscha Man
Assassin’s Creed Origins (2017)
Mein Samsung ks 7090 hat 1000 nits und wurde von meinem Kumpel so eingestellt. Ich selber habe von solchen Sachen nicht so viel Ahnung. Ich kann dir auf jeden fall sagen das mein Bild in dunklen Spielszenen wirklich dunkel ist und trotzdem erkenne ich alle Details. Auch die Farben im Vergleich mit ausgeschalteten HDR sind deutlich knackiger. Dein Bild wirkt halt blasser als meins. In allen Videos von DigitalFoundry sind die Farben auch immer recht knackig. Und an meinem Fernseher habe ich die Farben auch nur auf 50 gestellt. Da ich auf der Ps4 Pro zocke und du wahrscheinlich ein ganz anderen TV hast kann man die Einstellungen auch nicht wirklich vergleichen.
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03.01.2018, 16:43 #810Audionymous
Assassin’s Creed Origins (2017)
Mir ging es da ehr um die zweite Einstellung. Aber da sind wir ja fast gleich
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03.01.2018, 16:55 #811Rikscha Man
Assassin’s Creed Origins (2017)
Ich glaube das spielt keine Rolle da mein Kumpel sich im Bereich Kalibrieren technischer Geräte sehr gut auskennt. Der hat zu 100% Ahnung von der Materie. Am Ende zählt ja das Ergebnis was man hat und ob man mit diesem zufrieden ist.
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03.01.2018, 17:02 #812Cinnalemon
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03.01.2018, 17:14 #813Rikscha Man
Assassin’s Creed Origins (2017)
Ich kann ja nochmal nachhaken warum er es bei mir so eingestellt hat aber das Ereignis ist für mich zufriedenstellend.
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05.01.2018, 18:31 #814daywalker2609
Assassin’s Creed Origins (2017)
Assassin’s Creed Origins: New Game Plus-Modus könnte mit einem Update nachgereicht werden - play3.de
Würdet ihr euch darüber freuen ?
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05.01.2018, 18:39 #815
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05.01.2018, 20:00 #816Cinnalemon
Assassin’s Creed Origins (2017)
Naja.... Die Fähigkeiten hat man fast alle freigeschaltet, die Ausrüstungen fast alle auf maximal hochgestuft, und man hat die besten Waffen und jede Menge Geld....
Wenn es sich dabei um ein gewöhnliches New Game Plus handelt, ohne große Änderungen, dann wäre es alles andere als motivierend - es sei denn, man will schon von Anfang an unbedingt als Meister Assassine herum rennen.
Sie müssten das Gameplay danach richten, also vieles auch anpassen. Bei Dark Souls 3 war ein New Game Plus wirklich aller erste Sahne und hatte viel Sinn, doch bei Origins müsste da was gemacht werden, Gegner mit höherem Level würden da nämlich nicht genügen.
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05.01.2018, 20:08 #817daywalker2609
Assassin’s Creed Origins (2017)
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15.01.2018, 19:41 #818r0b
Assassin’s Creed Origins (2017)
Hey everyone,
This is to let you know that the 1.2.0 patch will be deployed on all platforms tomorrow, January 16.
Patch Size:
Xbox One: 3GB
PS4: 3GB
Uplay PC: 2.6GB
Steam: 1.2GB
Please find the latest changes below.
Patch Highlights
- Added support for the upcoming “The Hidden Ones” expansion
- Added “Incoming Threat” quest to the game
- Updated item loot pool of the Heka Chest (more details in the “New Features” section)
New Features
- Added a new quest to the world: “Incoming Threat”
- Added the Atlas view on the World Map displaying the Sinai and the Valley of Kings regions
- Added support for the “The Hidden Ones” expansion
- Added the possibility to sell-back outfits to the Weaver shops
- Added all the latest Store items from the Nightmare, First Civilization, Gladiator, Wacky, and Almighty packs to the Heka Chest
- Added the option to toggle the visibility of inventory items on the Gear menu
Quest
- Improved various cinematic transitions
- Increased the resistance of Khaliset to the Overpower Ultra ability
- Corrected the visual size of Isfet’s weapon in the quest “Lady of Slaughter” to match its collision box
- Prevented Tahirah from following the playable character after a certain distance in the quest “Reunion”
- Fixed various issues that might occur when skipping cinematics
- Fixed an issue causing the stash in the quest “The Mousetrap” to float
- Fixed an issue preventing the player from completing the quest “The Healer”
- Fixed various situations causing Jumbe, the War Elephant, to reset in the middle of combat
- Fixed an issue preventing the playable character from climbing and fighting while in the quest “The Final Weighing”
- Fixed an issue allowing Thutmose to lose his felucca in the quest “Blood in the Water”
- Fixed the delay before the Quest Completed trigger when completing the quest “A Tithe By Any Other Name”
Activities
- Reduce the difficulty of Hippodrome races
- Fixed an issue preventing enemies from being able to be pushed into the pit of the Duelist II Arena encounter
- Fixed an issue where players were ranked incorrectly after completing a Hippodrome race
Gameplay
- Improved the behavior of tamed animals
- Fixed various issues on how fire was applying damage to the playable character and NPCs
- Fixed an issue with the spawning of the playable character in the Haueris Nome
- Fixed an issue that could cause a desynchronization when controlling Senu from a hiding location
- Fixed the damage bonus applied by Master abilities, which was lower than designed
- Fixed an issue that could prevent the Chain Attack ability to work
- Fixed an issue that could prevent the Adrenaline ability to be triggered
- Fixed the Overpower Chain Throw ability that was awarding Assassinate bonus XP
- Fixed an issue allowing the inactive weapon to cause damage
- Fixed an issue with the distance counter not updating correctly when NPC is outside of the field of view
- Fixed various situation where the playable character could remain stuck
- Fixed various issues with the animations of the playable character
- Fixed various issues with the spawning, the reactions, and the animations of NPCs
User Interface
- Added the leaderboard to the Horde Mode menu panel
- Fixed an issue with the Target Menu not properly showing The Scarab after reloading the save game
- Fixed various issues with the World Map filters
- Fixed an issue making arrow disappear from its quiver in the gear page when using the customization options
- Fixed an overlapping issue with Custom Markers when playing in Traditional Chinese
- Fixed an issue where the "Bathhouse Towel" outfit would appear as new every time the playable character exits the bathhouse
- Fixed a mistranslation on a Papyrus puzzle when playing in Russian
- Fixed an issue with the distance counter not updating correctly when NPCs are outside of the field of view
- Fixed some discrepancies in the Quest Log
- Fixed various typos
- [Xbox One X] Fixed the user associated with the “Best Score” in the Arena leaderboard after having switched profile in the main menu
- [PC] Added a message telling players to restart their game after acquiring new downloadable contents
- [PC] Added the ‘Hide Icons’ action to the Eagle section of the Customize Controls option menu
- [PC] Fixed the Fast Travel action in the World Map
World
- Fixed the models of the Level 10 gears (bracers visual known issue)
- Fixed an issue with Weaver shops selling the same outfit more than once
- Fixed an issue with cages that could open by themselves when they had a prisoner
- Fixed several areas where the playable character could go through collisions
Graphics & Audio
- Balanced the audio volume level in different areas
- Fixed an issue when the playable character could continue to talk after dying
- Fixed various visual issues that could occur when transitioning from indoor to outdoor
- Fixed an issue with the intensity of the red when in HDR
System
- Improve overall stability of the game application
- Fixed various infinite loadings and black screen hangs
- [PC] Fixed game freeze after minimizing all tabs in Windows 7
- [PC] Improved Performance Metrics graphs functionality
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15.01.2018, 20:49 #819Exodus
Assassin’s Creed Origins (2017)
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15.01.2018, 21:01 #820Audionymous
Assassin’s Creed Origins (2017)
Gott sei dank wird das rot gefixt, das ist in hdr wirklich zu stark.
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