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  1. #441
    Scarious D Scarious D ist offline
    Avatar von Scarious D

    Assassin’s Creed Origins (2017)

    Assassin’s Creed Origins: November-Patch bringt HDR-Support ins Spiel und "Trial of the Gods" - play3.de

    DAS habe ich gemeint kommt also bald

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    Assassin’s Creed Origins (2017)

    Schau dir mal diesen Bereich an. Dort ist für jeden was dabei!
  3. #442
    Riri Riri ist offline
    Avatar von Riri

    Assassin’s Creed Origins (2017)

    Gibt es 'ne Möglichkeit, die über den Ubisoft-Club freigeschalteten bzw. freigekauften Waffen loszuwerden? Ich kann sie weder verkaufen nocht zerlegen. Wenn ich das gewusst hätte, hätte ich sie mir nie geholt

  4. #443
    Cinnalemon

    Assassin’s Creed Origins (2017)

    Zitat JTG Beitrag anzeigen
    Gibt es 'ne Möglichkeit, die über den Ubisoft-Club freigeschalteten bzw. freigekauften Waffen loszuwerden? Ich kann sie weder verkaufen nocht zerlegen. Wenn ich das gewusst hätte, hätte ich sie mir nie geholt
    Danke dir mein Versuchskaninchen, jetzt weiß ich bescheid und werde darauf verzichten

  5. #444
    Swok Swok ist offline
    Avatar von Swok

    Assassin’s Creed Origins (2017)

    Bin jetzt Stufe 25, habe alle Nebenaufgaben und Fragezeichen in und um Alexandria aufgedeckt und nun mal mit der Hauptquest weitergemacht und Kleopatra getroffen.
    Die Nebenquest mit den Opfer Ritualen hat mir übrigens sehr gefallen. War nicht so schnell vorbei und man musste viel suchen und kam an die verschiedensten Schauplätze.

  6. #445
    Exodus

    Assassin’s Creed Origins (2017)

    Wie genau stören denn diese Ubisoft-Club Waffen? Um ehrlich zu sein hatte ich zwar ab und an mal irgendeine "Club Meldung" aufm Bildschirm aber so Zeug ignorier ich immer komplett.

    Zurück zur eigentlichen Frage - das Waffeninventar ist doch unbegrenzt, zumindest hieß es bei mir kein einziges mal, dass kein Platz mehr für eine neue Waffe wäre, also wie genau stören die

  7. #446
    Swok Swok ist offline
    Avatar von Swok

    Assassin’s Creed Origins (2017)

    Zitat Exodus Beitrag anzeigen
    Wie genau stören denn diese Ubisoft-Club Waffen? Um ehrlich zu sein hatte ich zwar ab und an mal irgendeine "Club Meldung" aufm Bildschirm aber so Zeug ignorier ich immer komplett.

    Zurück zur eigentlichen Frage - das Waffeninventar ist doch unbegrenzt, zumindest hieß es bei mir kein einziges mal, dass kein Platz mehr für eine neue Waffe wäre, also wie genau stören die
    Versteh ich auch nicht.^^
    Die Waffe ist halt da und gut ist. Man kann eh so viel mit sich schleppen wie man möchte.

  8. #447
    Riri Riri ist offline
    Avatar von Riri

    Assassin’s Creed Origins (2017)

    Da bin ich wohl ein totaler Organisationsmensch. Vor allem, wenn ich dann mehrere Waffen mal miteinander vergleichen will, stören die aus dem Club gekauften Waffen. Sie sind veraltet, sie sind unnütz, sie sind im Weg. Ich kann sowas zum Teufel nicht ab

  9. #448
    MiZassaro MiZassaro ist offline
    Avatar von MiZassaro

    Assassin’s Creed Origins (2017)

    Zitat JTG Beitrag anzeigen
    Da bin ich wohl ein totaler Organisationsmensch. Vor allem, wenn ich dann mehrere Waffen mal miteinander vergleichen will, stören die aus dem Club gekauften Waffen. Sie sind veraltet, sie sind unnütz, sie sind im Weg. Ich kann sowas zum Teufel nicht ab
    Mich nervt das auch. Alles, was ich nicht brauche, wird zerlegt. Der Rest irritiert nur.

  10. #449
    Scarious D Scarious D ist offline
    Avatar von Scarious D

    Assassin’s Creed Origins (2017)

    Zitat JTG Beitrag anzeigen
    Da bin ich wohl ein totaler Organisationsmensch. Vor allem, wenn ich dann mehrere Waffen mal miteinander vergleichen will, stören die aus dem Club gekauften Waffen. Sie sind veraltet, sie sind unnütz, sie sind im Weg. Ich kann sowas zum Teufel nicht ab
    geht mir genau so !

    gestern wieder 2 std gezockt und immer noch keine hauptstory weiter gemacht das hat ich so auch noch nicht
    zu fesselnd ist das ganze drum herum

  11. #450
    Riri Riri ist offline
    Avatar von Riri

    Assassin’s Creed Origins (2017)

    Zitat Scarious D Beitrag anzeigen
    gestern wieder 2 std gezockt und immer noch keine hauptstory weiter gemacht das hat ich so auch noch nicht
    zu fesselnd ist das ganze drum herum
    Dito. Als einer der langsamsten Menschen der Welt hab ich wohl schon locker um die 10 bis 15 Stunden erspielt und gestern gerade mal Alexandria erreicht. Wer geht denn auch nicht zuallererst zu den motherfucking Pyramiden im Süden. Als ich dann aber auf meine Schwester traf, konnte ich nicht glauben, was ich dort sah... Für einen Moment hab ich darüber nachgedacht, ob sowas wie Inzucht im alten Ägypten üblich gewesen wäre. Glücklicherweise hat sie sich dann als Gemahlin geoutet, bevor ich auch nur einen weiteren Gedanken daran verschwenden konnte

  12. #451
    MiZassaro MiZassaro ist offline
    Avatar von MiZassaro

    Assassin’s Creed Origins (2017)

    Ich muss sagen, dass mir das auch so geht. Normalerweise mag ich so Spiele wie Witcher etc. nicht. Ich mag es lieber, in einem Spiel eine Story zu spielen, möglichst ohne Nebenschauplätze, Nebenquests etc. Dafür spiele ich WoW.
    Aber hier in Origins gefällt mir das auch überraschend gut. Die Nebenaufgaben sind jetzt auch nicht immer mega kreativ, aber es reicht, um mich zu beschäftigen. Und ich finde, man wird dafür auch recht ansprechend entlohnt, von daher nehme ich die Mühen gerne in Kauf.

    Und ich muss JTG Recht geben. Man entdeckt eben unheimlich viel. Da reite ich erst zu einem Synchro-Punkt, auf dem Weg dahin entdecke ich etwas in der Ferne, was mich interessiert. Dann geht´s da hin, zwischendurch stolpert man über eine Gruft, die man unbedingt mitnehmen muss. Dann ein Papyrus-Rätsel, dass ich ungelöst nicht liegenlassen kann. Es gibt irgendwie so viel zu tun - aber auf angenehme Weise.

  13. #452
    r0b r0b ist offline
    Avatar von r0b

    Assassin’s Creed Origins (2017)

    Assassin's Creed Origins - 1.03 Patch Notes [live on PC/PS4]

    Hey everyone,

    This is to let you know that the 1.03 patch is now live on PC & PS4 (except Japanese version). The Xbox One and the Japanese PS4 patch will follow at a later date. Please stay tuned for further information.

    Patch Size:
    Xbox One: 1.8GB
    PS4: 1.5GB
    Uplay PC: 1.3GB | Steam: 1.1GB

    Please find the latest changes below.

    Patch Highlights
    New Photo mode effects: Implemented multiple effect types in Photo Mode including: depth of field, exposure, vignette, temperature, tint, saturation, and noise

    System
    • Improved stability and performance
    • Improved some visuals and looting issues on incapacitated or dead NPCs
    • Fixed multiple loading issues when getting back to playable character after using Senu
    • [PC] Fixed various issues in VRAM Meter
    • [PC] Fixed various issues in multi-monitor mode

    Graphics & Audio
    • [Xbox One X][PS4/PS4 Pro] Added HDR TV support
    • [Xbox One X] Added 4K support on Xbox One X
    • [Xbox One X] Added Dolby Atmos support
    • Added audio feedback on conflict warning
    • Added audio feedback when sheathing and unsheathing weapons with Aya
    • Added splashing sound when falling in water while mounted
    • Integrated Japanese voice overs in Military points of interest in certain languages
    • Fixed issue where dialogue lines could play twice
    • [PC] Fixed geometric explosions and artifacts after applying options without restart of the game

    World
    • Improved some textures stretches and flickers
    • Improved the world visual when riding horse at high speed
    • Improved multiple spawning positions for NPCs and animals
    • Improved level of details in different locations
    • Fixed multiple lighting issues
    • Fixed some floating objects
    • Fixed water visual close to ships at night
    • Fixed looting issue on a chest inside Cyrene Barracks

    Gameplay
    • Added parry ability to the Aya playable character
    • Added rumble and visual feedback to Charge Heavy Attack while mounted
    • Allowed player to Assassinate an enemy while in fight with another group of enemies
    • Allowed Kill Loot ability in bare handed combat
    • Improved playable character, NPCs, and animal navigation
    • Improved NPCs reactions
    • Improved smoke bomb throwing usability
    • Improved spawn locations when reloading checkpoint in the Cyrene region
    • Improved controls on mount
    • Balanced damages when executing an Overpower Chain Throw
    • Prevented sandstorm from appearing over water
    • Prevented performing Overpower ability on allies
    • Prevented playable character from changing stance during dialogue scenes
    • Fixed various issues with the playable character being stuck in overheat stance, in haystacks, or in the world geometry under certain circumstances
    • Fixed an issue preventing players from picking up arrows in some circumstances
    • Fixed an issue preventing players from interacting with loot bags dropped inside cages
    • Fixed an issue where screen would briefly turn black when entering pause menu while in Stone Circle activity
    • Fixed an issue where the thrown weapon could sometimes not hit the intended enemy when using the Overpower Chain Throw ability
    • Fixed an issue with Critical Attack ability where playable character could sometimes not reach his target
    • Fixed an issue with caged lions attacks not dealing any damage
    • Fixed an issue with Ledge Assassination on sleeping enemies
    • Fixed an issue with Sickle Swords, Heavy Blunt & Scepter Classes not able to transition from Charged Heavy Attack to Charged Light Attack
    • Fixed the visual effect on Sickle Sword's Charged Light Attack
    • Fixed an issue where arrows could sometimes not hit a moving enemy when locked on him
    • Fixed some inconsistencies when using the Parry ability with Sickle Swords
    • Fixed the weapon rotation when releasing a Charged Heavy Attack
    • Fixed the camera movement while being locked on to an enemy
    • Fixed an issue where the playable character could lose health when parrying
    • Fixed an issue with Captains’ throwing knives not dealing damage
    • Fixed an issue where player could not loot animals in water while being on ground
    • Fixed an issue where playable character would leave shield stance upon throwing a Smoke Bomb following a Dash action
    • Fixed an issue where the hidden blade would lose its upgrades upon respawning
    • Fixed an issue preventing the predator bow to hit targets in water
    • Fixed multiple issues with counterweights in Adorer of Thoth Tomb

    Quests
    • Improved various cinematic transitions
    • Improved level of detail during several cinematic sequences
    • Improved NPC behavior in the Amanai Cave during the "Water Rats" quest
    • Improved cinematic during "The Lizard's Mask" quest
    • Improved multiple spawned positions for NPCs and animals in quests
    • Altered Present Day to prevent Leyla from taking unwanted paths back to the Animus
    • Fixed issue with the interaction with NPCs the Cat and Mouse quest
    • Fixed out of bound issues in Present Day
    • Fixed an issue where enemies would enter into conflict with playable character during the walk and talk for "Old Times" quest
    • Fixed an issue where Jeska would run after stray hippo's during "Smoke over water" quest
    • Fixed an issue where cinematic would not end unless skipped during "Taste of Her Sting" quest
    • Fixed an issue where Gennadios could stay stuck on horse during "Gennadios the Phylakitai" quest
    • Fixed the cinematic trigger during the boss fight of "The Lizard's Mask" quest
    • Fixed an issue where assassination celebration would appear prematurely during "The Battle of the Nile" quest
    • Fixed an issue preventing the world from loading properly during “The Final Weighing” quest
    • Fixed an issue where Taharqa could stop moving during "The Scarab's Lies" quest
    • Fixed an issue where Nikias would spawn far away from chariot after failing during "Wild Ride" quest
    • Fixed an issue where the playable character could remain stuck in a dialogue scene in "What's Yours Is Mine" quest
    • Fixed an issue where "Pompeius Magnus" quest would not appear in the "Completed" section of the Quest Log
    • Fixed an issue that could cause an infinite loading after completing "May Amun Walk Beside You" quest
    • Fixed an issue where the beggar could remain stuck while climbing a rock near Omorfi Villa in ’A Dream of Ashes’’ quest
    • Fixed issues with unwanted NPCs or animals appearing in cinematics camera shots
    • Fixed an issue where Meketre could not enter in combat mode during "The Hungry River" quest
    • Fixed an issue sometime preventing the interaction with Hotephres in ‘’Shadya’s Rest’’ quest
    • Fixed an issue where playable character would light himself on fire when lighting some torches
    • Fixed an issue that could prevent the final part of "Aya" quest from starting
    • Fixed an issue that could prevent Nikias from mounting chariot during "Wild Ride" quest
    • Fixed an issue that could prevent Bayek from interacting with chests while holding his gear during "The Scarab’s Lies" quest
    • Fixed an issue that could cause the hay bundles to fall out of world during "Abuse of Power" quest
    • Fixed an issue where Bayek could be killed during a black screen transition when completing ‘’The Scarab’s lies’’ quest
    • Fixed various issues preventing objectives from updating in various quests

    Activities
    • Increased Rewards in Hippodrome and Arena
    • Fixed an issue where the recover prompt would disappear too fast in Hippodrome
    • Fixed an issue with the Leaderboard not updating properly in the Arena or Hippodrome
    • Fixed an issue that could prevent the player from progressing after the Duelist I encounter in the Arena
    • Fixed the Arena’s entry gate that could remain open

    User Interface
    • Added back button icon to locked menu pages
    • Added category filters in the Gear page of the Store
    • Added a completed activity panel to some activity locations
    • Added indication of the currently equipped gear in the shop upgrade menu
    • Added a hold gauge to ‘Follow Road’ input representation
    • Implemented camera roll in Photo Mode
    • Implement multiple effect types (depth of field, exposure, vignette, temperature, tint, saturation, noise) in Photo Mode
    • Improved Photo Mode grid to follow ‘Rule of Thirds’ principle
    • Disabled Photo Mode when in Stone Circles
    • Disabled critical messages when in Photo Mode
    • Disabled filter selection during composition mode in Photo Mode
    • Fixed issue where placing a waypoint on a photo thumbnail would display an infinite loading symbol
    • Improved the loot icon when purchasing a Heka Chest
    • Updated the Tame Animal ability description in the Ability Tree menu
    • Reduced text size in Arena wave display to prevent display issues in some languages
    • Corrected the number of Completed Quests visible in its section of the Quest Log menu
    • Fixed some critical message from appearing even if HUD is set to minimal
    • Fixed health bar display when aiming at Ptolemaic Champions
    • Fixed missing Quest Icon in Daily Quest
    • Fixed issue preventing research folders from opening in Present Day menu
    • Fixed material icons display when deploying Senu
    • Fixed an issue where the combat feedback could remain visible
    • Fixed an issue where the "God Slayer" Ubisoft Club Action and Badge were not unlocked upon meeting the proper requirements
    • Fixed an issue where world map would be desaturated if opened inside a tomb
    • Fixed inconsistencies in crafted gear preview stats when item was already fully upgraded
    • Fixed refresh issue where the Ancient Maps Pack remains present in the Store after purchasing any other Map
    • Fixed last row of the Trinkets menu not being displayed correctly in inventory page of the menu
    • Fixed several issues with suggested level for quests in the menu
    • Fixed ellipsis glyph in Japanese, Korean, and Traditional Chinese fonts
    • Fixed various visual and functionality, menu issues
    • [PC] Added Very Low value for Clutter Graphics option
    • [PC] Added tooltip images for all Graphics options
    • [PC] Added Lock Sensitivity option
    • [PC] Improved M&K controls in Photo-Mode, Eagle Mode and Stone Circles
    • [PC] Improved warning feedback on key mapping repetition
    • [PC] Removed the option to control quality level of Global Illumination
    • [PC] Hid the playable character from the Performance Tool page
    • [PC] Fixed overlapping button icons in the Block and Aim tutorial text when dual keys are assigned to these action
    • [PC] Fixed the Tobii Eye Auto Pause function when Auto Pause Delay is set to 5/5
    Quelle: https://forums.ubi.com/showthread.ph...live-on-PC-PS4

  14. #453
    Exodus

    Assassin’s Creed Origins (2017)

    Wisst ihr, da schafft es Ubisoft echt mich bei einer für mich gestorbenen Reihe wieder zum Releasekäufer zu machen und liefert dann ausnahmsweise mal ein Produkt ab was wirklich ohne Probleme läuft, und dann jagen sie eine Woche später ein Update hinterher dass nur Probleme bringt.

    Meine Bilanz bisher - 35 Stunden gespielt, kein Absturz, kein Freeze, ein einziger kleiner Bug der mit "Quest neu starten" aber behoben war ohne aus dem Spiel zu müssen und jetzt nach 1 Stunde mit dem Update? Meine Map ist ständig sekundenlang verpixelt, vor allem wenn ich auf die Idee komme zu zoomen, nach 5 Schnellreisen hatte ich 2 mal schwarze Screens während das Game im Hintergrund weiter läuft (Neustart der Anwendung erforderlich). Im letzten - richtig epischen Bosskampf - standen 3 getötete Gegner einfach laufend auf der Stelle und blockierten mich so beim kämpfen, was jetzt nicht sooo tragisch war aber eben garnicht schön anzusehen und zuletzt musste ich komplett neustarten, weil ich von der "Drone" zurück zum normalen spiel wollte und die Kamera weiterhin einfach in der Luft hing (ich mich zwar normal bewegen konnte aber wie gesagt mit der Kamera in 50 Meter Entfernung unspielbar.

    Nach wie vor ein unglaublich tolles Spiel und ich liebe es einfach wie sie die Ägyptische, Römische und Griechische Mythologie/Kultur perfekt in ein Spiel gebracht haben aber so ein unnötiges Update mal wieder....wenn sie wenigstens den Fotos/Rache Mist bearbeitet hätten

  15. #454
    Cinnalemon

    Assassin’s Creed Origins (2017)

    Seit dem letzten Patch kommt mir das Spiel 1000 Mal einfacher vor...... Ich Stufe 39 besiege einen Phylakes(!!!) Mit Stufe 40 einfach Mal so mit 4 Bogentreffern. - im ernst??? Vor dem Patch war das nicht so einfach!

  16. #455
    Riri Riri ist offline
    Avatar von Riri

    Assassin’s Creed Origins (2017)

    Skill over 9000


  17. #456
    vieraeugigerZyklop vieraeugigerZyklop ist offline
    Avatar von vieraeugigerZyklop

    Assassin’s Creed Origins (2017)

    Zitat JTG Beitrag anzeigen
    Skill over 9000

    Bei über 60m gibts ne Trophäe dafür

  18. #457
    Swok Swok ist offline
    Avatar von Swok

    Assassin’s Creed Origins (2017)

    Geh ich richtig der Annahme, dass diese komische "Karte" in der Höhle in der Nähe der Pyramiden was mit den Sternzeichen zu tun hat, die man finden muss?^^

  19. #458
    Fred Stiller Fred Stiller ist offline
    Avatar von Fred Stiller

    Assassin’s Creed Origins (2017)

    Ich hab es mir jetzt für 44,95€ bei MMO gekauft als Downloadcode... Auch wenn ich die Reihe im Grunde seit AC3 gar nicht mehr unterstützen wollte...

  20. #459
    Riri Riri ist offline
    Avatar von Riri

    Assassin’s Creed Origins (2017)

    Die Pferderennen im Hippodrom bereiten mir Krämpfe. Dagegen sind die Rennen aus The Witcher ein Zuckerschlecken. Ich hoffe, es lohnt sich, sich hier durchzuquälen, weil meine Stimmbänder bald an ihre Grenzen stoßen

  21. #460
    Audionymous

    Assassin’s Creed Origins (2017)

    Zitat Fred Stiller Beitrag anzeigen
    Ich hab es mir jetzt für 44,95€ bei MMO gekauft als Downloadcode... Auch wenn ich die Reihe im Grunde seit AC3 gar nicht mehr unterstützen wollte...
    Geht mir genauso, hab es mir vorhin aber doch mitgenommen. Im Grunde ist es für ein AC Sau gut bewertet und da es Xbox One X enhanced ist, freu ich mich auf Dienstag

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