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Thema: Allison Road
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17.07.2015, 12:22 #1Sn@keEater
Allison Road
Publisher: ?
Entwickler: ?
Release: 2015
Trailer:
Allsion Road wird eine Hommage von P.T was auf der PS4 für viele ein 1A Eindruck hinterlassen hat Allison Road wird für mich wieder ein klarer DayOne kauf werden
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19.07.2015, 15:57 #2
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16.08.2015, 20:31 #3Sn@keEater
AW: Allison Road
Das Spiel kommt nun auf Kickstarter. Ziel ist das best Mögliche daraus zu machen und dazu braucht der Entwickler etwas $.
Quelle: https://www.facebook.com/AllisonRoadGame?fref=nf ( Finde gerade nur Facebook Quelle)
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18.08.2015, 19:13 #4Koper
AW: Allison Road
Ich mag Kickstarter Projekte gar nicht. Aber bin gespannt wie die Kampagne verlaufen wird.
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18.08.2015, 19:22 #5Sn@keEater
AW: Allison Road
Warum? Durch Kickstarter sind schon einige Spiele herausgekommen.
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18.08.2015, 20:51 #6Koper
AW: Allison Road
Mir gefällt es nicht, dass man diese Stretch-Goals erreichen muss, damit man auch bestimmte Features bekommt. Zumindest konnte man das in diesem Jahr sehr stark bei Shenmue III beobachten. Ich denke, aber alle Projekte haben diese Stretch-Goals und die Macher von Allison Road werden sicher einige Features anbieten, die es dann nicht zum Endprodukt schaffen werden.
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18.08.2015, 22:30 #7vieraeugigerZyklop
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22.08.2015, 09:52 #8Koper
AW: Allison Road
Mir ist bewusst, dass die Features Geld kosten. Aber die Stretch Goals finde ich teilweise ziemlich lächerlich, weil man zu viel Geld für kleine Features haben möchte. Nochmals möchte ich auf Shenmue III verweisen, wo sogar gesagt wurde, dass wenn 10 Mio erreicht worden sind, das Spiel "offen" sein soll (Open World).
Ich hätte nichts gegen Kickstarter, wenn man diese blöden Stretch Goals streichen würde. Ich als Entwickler würde die passende Summe nennen und dann das Spiel entwickeln.
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22.08.2015, 17:30 #9Dragonfire
AW: Allison Road
Der Trailer ist natürlich schon noch ein Stück von der Qualität von P.T. entfernt, aber es sieht jedenfalls schon sehr vielversprechend aus. Ich hoffe mit einer erfolgreichen Kickstarter-Kampagne wird da was draus, wenn uns Konami schon kein anständiges Silent Hills gönnt.
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22.08.2015, 18:07 #10Nalar
AW: Allison Road
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22.08.2015, 20:05 #11Dragonfire
AW: Allison Road
Ich hab eh die Hoffnung, dass Horrorspiele dank dem Hype um P.T. und der bevorstehenden Einführung von Virtual Reality in den nächsten Jahren eine kleine Renaissance erleben werden.
Allison Road soll ja auch mal für VR-Brillen funktionieren.
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23.09.2015, 15:00 #12Dragonfire
AW: Allison Road
Allison Road ist jetzt bei Kickstarter!
Der Entwickler hat 250.000 Pfund als Finanzierungsziel für die PC und Konsolen-Versionen gesetzt. Damit wollen sie ihr Team erweitern und das Spiel bis Ende 2016 auf den Markt bringen.
Stretch-Goals gibts momentan nur für MAC und Linux-Versionen (300.000£) und professionelle Lokalisierung für deutsch, französisch, italienisch, spanisch und zwei weitere Sprachen, über die Backer abstimmen können (375.000£).
https://www.kickstarter.com/projects...urvival-horror
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23.09.2015, 17:05 #13Sn@keEater
AW: Allison Road
Bis Ende 2016 meh :/
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12.10.2015, 18:49 #14Dragonfire
AW: Allison Road
Kickstarter-Kampagne abgebrochen. Team 17 ist jetzt Publisher!
Hi all, we have news!First some bad news but then some AMAZINGLY good news.
We have decided to withdraw the Kickstarter campaign to allow us to commit 100% to an opportunity that will give us the chance as a team to create the best game possible.
As a newly founded studio, we’ve been completely overwhelmed by your encouragement and huge interest in Allison Road and we’d love to thank each and every one of you for all of the amazing support you have given us during our Kickstarter campaign and beyond. Really incredibly appreciated.
And now the good news, in fact it’s AMAZING news!
We are delighted to announce that we will be joining Team17’s highly successful games label.
If you don’t know who Team17 are, they are most known for their Worms franchise, however, they run a fully independent games label. For us it’s an incredible opportunity to be part of a label that looks after not only such a massive gaming franchise, but also supports developers like Playtonic,Mouldy Toof and many others.
Working with Team17 will give us the chance to make our game unhindered creatively, but at the same time will give us the resources, support and experience that only a 25 year old studio can give.
For all of you that have pledged already for in game rewards, we absolutely promise you that we will look at ways outside of Kickstarter that will allow you to be involved in the game at a later date.
We will be going very quiet for a while as we focus on making Allison Road the best horror experience it possibly can be but do please follow us and Team17 on @Lillithltd & @AllisonRoad_HQ and @team17Ltd for future news.
Oh and on a side note. If you'd like to support other cool projects that are currently going on, please have a look at these; they are really awesome and I'm sure they'd appreciate it!
Thank you!!
https://www.kickstarter.com/projects.../posts/1380094
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05.06.2016, 02:51 #15Dragonfire
AW: Allison Road
Entwicklung abgebrochen!
Hi all. Sadly Allison Road had to be cancelled. Statement to come in the next few days. Thx for all your support and very sad it came 2 this
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05.06.2016, 12:30 #16Sn@keEater
AW: Allison Road
Das war zu erwarten > Es wurde ja erstauinlich still um das Spiel. Ein jammer :/ Mich würde mal der Grund intressieren.
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06.06.2016, 12:48 #17Nalar89
AW: Allison Road
Och nöööö....-.-
Das gute wird immer eingestellt und andere Sachen die dumm sind laufen weiter.
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15.06.2016, 22:37 #18Sn@keEater
AW: Allison Road
Hi all,
After a long consideration between Team17 and ourselves, we have reached a mutual agreement to end our collaboration on publishing Allison Road under Team17’s Games label.
Sometime things pan out differently than expected as game development and publishing have so many layers of complexity... We’d like to especially thank everyone for their support through-out, it has and will always be appreciated!
Meh :/ Warum gehen die nicht zurück auf Kickstarter? Es ist doch jammer Schade das Spiel so fallen zu lassen.
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16.06.2016, 07:58 #19Nalar89
AW: Allison Road
Ich meine das Projekt jetzt einfach so fallen zu lassen ist echt schade.
Durch Kickstarter oder anderen Publisher hätten sie noch sehr gute Chancen weiter zu machen.
Versteh es nicht. -.-
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22.08.2016, 19:22 #20Sn@keEater
AW: Allison Road
Dies ist das neue Avatar von der Offiziellen FB Seite. Nach Bekanntmachung das Allison Road nicht weitergeführt wird, wurde der Zuruf immer lauter und lauter. Selbst jetzt auf FB werden die stimmen immer mehr das dass Spiel bitte fertig gemacht werden soll. Warum sollte man auf einer FB Seite das Avatar ändern obwohl der Support vom Spiel "angeblich" eingestellt sei. Und warum sieht man auf den Avatar eine Frau mit 1 Auge? (Soll man die Augen offen halten? )
Also ich hege Hoffnung > Das projekt lebt noch!
Edit:
Statemant vom Entwickler:
We're back!
It's been a while!
Einstein once famously said "Failure is success in progress".
As any of you who ever tried something new or different know, things don't always go according to plan.
The path to your destination is sometimes littered with hardship and obstacles (being a bit overly dramatic here), but I'd like to think that if you are really passionate about something and you believe in its potential, you owe it to yourself to keep going;
You learn from things that have happened, gain valuable experience and bit by bit you move forward.
I daresay that hardly anything in life is ever straight forward, but the important thing (as many of you have pointed out in the past) is to not give up, learn from the past, keep spirits high and to continue.
And that, in fact, is the easy part if you are really passionate about something.
Like it says in the article, I took a bit of time off Allison Road, went back to work and had a good look at all the stuff that had been done up to that point.
I started making a few changes to the story, a few scribbles here and there, some layout tests and before I knew it it sort of organically picked up pace. Quite funny how these things go sometimes.
It almost felt like coming home. Coming home to a place you've never really left.
I think the one thing that really blew my mind a bit was how great you guys are.
There are a few who've literally been following the game since day 1, a lot have joined somewhere along the way, and quite a few kept getting in touch, asking how things are going etc.
Even after the cancellation! Amazing, really.
I'm quite glad that we're making this (occasionally quite exciting) journey together!
So yeah, definitely a heart-felt 'Thank you' for that!!
Moving forward from here I just want you to know that I do plan to post more updates than in the past, however, they have to be quite selective as you can imagine, as I don't want to spoil things.
One thing I also plan to do (which I always quite enjoyed) is to post more workflow stuff. So be prepared!
I think it's always worth sharing tech-tips . God knows what cool little things we might discover to save a draw call here and there, or to stop that nifty uber-shader from adding that one crucial millisecond!
And one thing that I want to point out is that I will give things as much time as they need to be exactly the way they are supposed to be.
I don't want to rush this or do it half-arsed and just get it out there to make some money.
Whoever follows this page since the beginning knows that this always has been a passion project and it will get all the time and attention it needs and deserves. I guess what I'm trying to say is: This might take a while'.
And lastly, hand on heart, I'll try to answer social media posts more regularly. Seriously.
Thank you very much for sticking with AR for so long and... Let's do this!
http://www.ign.com/articles/2016/08/...cessor-revived
Hm grundsätzlich immer ist ein Widerspruch du Arschloch!
Club der ZS-Elite