Ergebnis 1.601 bis 1.620 von 2760
Thema: Destiny
-
06.11.2014, 17:16 #1601TiehJay
AW: Destiny
Mit drei Chars (und entsprechendem Lvl) kannst Du jeden Tag 3x die Daily machen, was Dir pro Woche 42 Aszedenten Energie/Bruchstücke einbringt, pro Woche 3x Weekly Strike (27 seltsame Münzen), 3x Dämmerungsstrike machen und auch nochmals zufällig was bekommen. (Kollege hatte 8 seltsame Münzen bekommen, beim anderen Char ne Waffe und beim 3ten auch 8 Aszedenten Energie.)
Man kann auch was Exotisches bekommen, Legendäres (glaube ich sonst immer, außer man kriegt was Exotisches)
-
-
07.11.2014, 07:20 #1602amused 14
-
07.11.2014, 08:16 #1603TiehJay
AW: Destiny
Nicht das ich wüsste
Seltsame Münzen gibt es sonst wirklich nur zufällig, - habe die auch schon im PvP am Ende einer Runde bekommen etc.
Daher ist die sicherste Methode 3x Weekly mit 3 verschiedenen Charakteren.
So hast Du dann wie bereits oben genannt 27 seltsame Münzen. (Sofern 3x auf 28)
-
07.11.2014, 08:59 #1604amused 14
AW: Destiny
OK, dann habe ich deinen vorherigen Post etwas missverstanden.
-
07.11.2014, 09:22 #1605Leonidas
AW: Destiny
gibt ja mal nen sensationellen trick für den dämmerungsstrike aufm mars
mit dem ist der strike und der boss am ende dann echt ein kinderspiel
-
07.11.2014, 10:58 #1606KUV1977
AW: Destiny
Xur diese Woche:
Crest of Alpha Lupi (Titan) – 13 coins
Mask of the Third Man (Hunter) – 13 coins
Sunbreakers (Warlock) – 13 coins
Truth (rocket launcher) – 17 coins
Helm Engram – 23 coins
-
11.11.2014, 14:33 #1607amused 14
AW: Destiny
Habt ihr schon mal davon gehört, dass man sich auch ingame auf Spielersuche machen kann? Hab von dem Thema jetzt schon vereinzelt (oft in englisch) davon gelesen. Je nachdem, was du machen willst (weekly, daily, raid, usw.) gibt es wohl feste Punkte im Turm, bei denen sich die Spieler hinsetzen und somit Spieler gefunden werden, die gleiches vor haben. Mir selbst ist das noch nicht aufgefallen, aber ich werde heute Abend mal darauf achten.
Hat das jemand in der Praxis schon gesehen? Fände das Prinzip ja nicht schlecht, denn ich finde es immer etwas umständlich immer einen Trupp zusammenzustellen, bevor man die Wöchentlichen Strikes (oder etwas Hilfe bei den täglichen Missionen) machen kann.
-
12.11.2014, 10:54 #1608doc_haemmer
AW: Destiny
Der im September 2014 veröffentlichte Sci-Fi-Shooter "Destiny" wird am morgigen Donnerstag, den 13. November 2014 von 17 bis 22 Uhr unserer Zeit aufgrund von Wartungsarbeiten offline genommen. In diesem Zeitraum möchte Bungie das Spiel auf kommende Updates vorbereiten.
Die besagten Updates werden aber erst in den nächsten Wochen veröffentlicht. Nachdem die Wartungsarbeiten an den Servern von "Destiny" beendet wurden, müsst ihr keinen Patch herunterladen. Es wird mit den Gameplay-Sessions in "Destiny" also wie gewohnt weitergehen.
Zu den Neuerungen, die mit den kommenden Updates in das Spiel finden werden, zählen überarbeitete exotische Waffen, eine optimierte Version der Chat-Kanäle, neue Ausrüstungsgegenstände und natürlich diverse Bugfixes.
-
12.11.2014, 11:27 #1609KUV1977
AW: Destiny
Klingt als wäre morgen kein Raid drin. Wie wäre es dann heute mit einem spontanen Forums-Raid? Meine Stammtruppe ist im Moment auch schwer zusammen zu bekommen (andere Spiele, Ermüdungserscheinung). Ich würde ganz gern 'nen Raid zusammentrommeln mit Leuten die es aus Spaß an der Sache spielen wollen. Wenig Erfahrung macht nix. Wichtiger ist mir eher eine entspannte Einstellung. Wir haben den Raid in der Stammtruppe zuletzt immer in unter 2h geschafft. Wenn es mit einer zusammengewürfelten Truppe aber 5h dauert ist das für mich auch ok. Nur auf Leute die Herummotzen und alles besser wissen hab ich nicht so wahnsinnig Bock. Zur Not können wir auch gern einfach heute starten und am Freitag/Samstag beenden, wenn es zu lange dauert. Level 28 für Alle und Waffen mit Schadensrating 280+ wären gut.
Wenn ihr Bock habt, einfach kurz melden.
-
13.11.2014, 00:14 #1610Sephiloud
AW: Destiny
-
14.11.2014, 13:47 #1611doc_haemmer
-
15.11.2014, 14:24 #1612Leonidas
AW: Destiny
schon gestartet?
wir würden heute abend zu einer noch ungewissen zeit (wohl eher ab 23 uhr) starten wollen!
sind bisher drei mann!
lvl 29 und 28 spieler!
jäger, jäger und warlock
-
15.11.2014, 14:27 #1613doc_haemmer
AW: Destiny
Ja haben gestern Abend dann nach etwas suchen den Raid doch noch vollbekommen. Hab heute Abend leider auch keine Zeit dass ich Euch unterstützen könnte ...
Danke nochmal an die Jungs aus dem Forum die unterstützt haben
-
15.11.2014, 17:55 #1614
-
17.11.2014, 17:40 #1615KUV1977
-
17.11.2014, 17:42 #1616Sn@keEater
AW: Destiny
Demo in Anmarsch.
http://www.play3.de/2014/11/17/desti...3-und-die-ps4/
Gehen ihn die Spieler aus? Ne Demo mal so raus zu hauen ist ja heuttage Luxus.
-
17.11.2014, 17:43 #1617Cinnalemon
AW: Destiny
Ein Patch der knapp 2.5 Gigabyte groß ist ? Vielleicht sind da 2 kostenfreie Raids drin enthalten ?
-
17.11.2014, 20:02 #1618KUV1977
AW: Destiny
Die Änderungen sind überschaubar... sieht nach viel aus, ist aber nicht doll..
1.0.3 : The one about Iron Banner and Voice.
This is the first in a series of updates that will deliver new content in the lead up to The Dark Below. Update 1.0.3 provides new social features, revisions to activities, alterations to competitive spaces, adjustments to the player overall experience, as well as a sizable download of new content and geometry to support the first expansion of the world of Destiny. The Iron Banner special event is also being updated with new rules and features prior to its second run.
Voice
Added a new social feature that enables users to access a channel for Team Chat
Matchmade teammates will now be able to talk to each other in Strikes and team-based Crucible matches
To learn more about how to toggle between chat channels, click here
Classes
Fixed an issue in which two players who performed a melee lunge simultaneously would teleport through each other
Fixed an issue in which Blink Strike damage would be caused by colliding with the Blink Strike, rather than melee impact
Fixed an issue in which Warlock Bonds dismantled into Titan materials
Weapons
General
Reduced camera shake when being hit with explosive rounds
Perks
Clown Cartridge: Replaced Clown Cartridge perk with other perks in shotgun upgrade trees
Headseeker: Fixed an issue in which the bonus Precision Damage perk did not always get applied
Activities
Missions
Buried City: Fixed an exploit in Mars that would clear all enemies from Clovis Bray
Strikes
Winter's Run: Fixed an exploit zone in the Aksor boss encounter
Difficulty will scale less for 3-player Fireteams, making Strikes less deadly for them
Heroics
Fixed an issue in which engrams earned during Daily and Weekly Heroic activities were not displayed in the post-game carnage report
Event: Iron Banner
Players must now be level 20 and above to lead an Iron Banner Fireteam
Players below Level 20 can only accompany players above Level 20
Lord Saladin now has 5 reputation ranks (increased from 3)
New Features Added: Tempered Buff, Reforging
For more detailed information, click here
Cinematics
Fixed several issues with the synchronization of cinematic subtitles in various languages
Destinations
Combatants
Fixed an issue in which Vex Cyclops and Hive Shrieker health bars would not update properly
Reduced the number of Stealth Sword Vandals that spawn in the basement of the Terrestrial Complex on lower difficulties
Events
Public Events will occur 10-15% more frequently in all public spaces
Vendors
Increased the number of Bounty slots in the Inventory from 5 to 10
Added shaders to Eva Levante's stock in the Tower
Shader preview functionality added to vendor and inventory screens
Emblems on vendors can now be previewed in the inventory screen
Marks and Reputation icons and meters were adjusted to better differentiate the two
Fixed an issue in which Strange Coins and Motes of Light would not route to the Postmaster if your inventory was full
Fixed an issue in which engrams were not displaying the possible contents in the Cryptarch vendor menu
Fixed an issue in which players did not receive Bounty or Mission credit when assisting in the killing of a Walker or Vex Cyclops
Armor Stat upgrade potentials added to item compare on vendor and inventory screens
PVP
General
Enabled revive scoring for Skirmish and Salvage
Fixed an exploit with revive scoring when entering a kill volume and having a teammate revive you for easy points
Adjusted Join in-Progress settings for all playlists to minimize long periods of unbalanced teams due to players quitting out of matches.
Added new functionality to match pre-formed fireteams against each other
This will slowly roll out to all playlists over time, but will start with the 3v3 playlists
In 3v3 games, Fireteams of 2 or more players will match together more frequently
In 6v6 games, Fireteams of 4 or more players will match together more frequently
Medals
Won't Be Beat now triggers correctly when a team wins a game after coming back from a 500-point losing deficit
Mark of the Unbroken no longer requires a minimum player count
Sum of All Tears no longer requires a minimum player count
Sum of All Tears should now trigger consistently
Maps
First Light
Implemented multiple fixes to stop players from getting into advantageous positions
Blind Watch
Addressed some balancing issues for the Control gametype by moving Zones, modifying routes, and adding cover objects
Adjusted landing and respawn points to accommodate new geometry changes
Added protection to prevent players from getting on top of a pipe high above the intended playable space
Firebase Delphi
Added protections to prevent players from getting outside the intended playable area between Control Zone A and the crane room
Rusted Lands
Blocked off the monitors above Control Zone A to prevent players from hiding in them
Shores of Time
Added a Vex pillar to prevent players from sniping through the small gap on the ninja platform
Implemented multiple fixes to stop players from getting into unfairly-advantageous positions
Exodus Blue
Multiple fixes implemented to stop players from getting into advantageous positions, especially the giant hose reel near Control Zone A
Fixed an issue with visibility culling behind Control Zone A
Twilight Gap
Adjusted landing points to keep players from fighting too soon in Rumble matches
Added protections to prevent players from getting into unintended areas, for example, atop the security camera at Control Zone C
Added geometry to fill in small gaps that let players see out of the world
HUD
Improved the readability of Grenade and Melee recharge states
Improved the visibility of objectives in the Motion Tracker
Improved the visual look of Revive waypoint and Last Man Standing
Added skull modifier descriptions to the Navigation Mode screen
Fixed an issue in which the names of downed teammates did not always display on-screen
Orbit
Destiny version number added to the Character Login screen
Added dialog imagery for various events
Fixed an issue in which new items available from the Special Orders vendor would not show up in the message count in the Director
Fixed an issue in which a PlayStation Plus dialog was mistakenly shown when selecting a specific PVP activity
Added countdown timers for weekly/special events
Fixed various issues with Director animations
Fixed an issue in which the Player/Inventory screen would sometimes close during certain parts of the spaceflight sequence
Added the post-game carnage report for the previous games during Matchmaking search
Menus
General
Fixed an issue in which cursor speed in 4:3 and PAL was not consistent
Roster
Network Connection Quality Indicators now added to the Roster
New icons added to the scoreboard and roster to indicate voice problems due to connection issues (NAT issues)
Added support for direct fireteam joins from the roster on the Xbox One
Inventory
Updated Spinmetal, Relic Iron, and Helium Filaments icons to better represent in-game visuals
Fixed and updated several inventory icons
Fixed and updated several talent tree icons
Audio
Improved audio cues for sticking others and being stuck with certain Grenades
Fixed an issue in which an audio cue would not play when completing a Bounty
Fixed an issue in which "Guardian down!" referenced the wrong gender in French, Spanish, and Portuguese
Technical
Added the ability for the Bungie DOC to send in-game alerts and messages
Fixed stability issues across all platforms
Fixed an issue that would cause a rare crash during space flight into activities
Improved patch installation process
Implemented PS3-specific performance optimizations
Fixed some issues causing beetle and lionfish Kicks to Orbit
-
18.11.2014, 10:31 #1619KUV1977
AW: Destiny
Massive Destiny Patch - Tons of New Info! (Complete) - News - Destiny Database (DestinyDB)
-
18.11.2014, 10:35 #1620doc_haemmer
AW: Destiny
Am gestrigen Montag wurde "Destiny" mit einem 2,44 GB großen Update ausgestattet, das den Titel auf die Version 1.03 anhob und zahlreiche Änderungen mit sich brachte. Neben den Fehlerbereinigungen und Optimierungen flossen auch Inhalte ein, die auf das heute startende Event Eisenbanner 2.0 vorbereiten. Unsere News zum Patch 1.03 für "Destiny" findet ihr hier.
Zahlreiche Spieler haben den Patch bereits geladen und dabei festgestellt, dass sich die exotischen Waffen nun etwas anders verhalten. Laut Bungie handelt es sich dabei um eine Abschwächung bzw. Veränderung, die nicht geplant war und mit dem nächsten wöchentlichen Patch rückgängig gemacht wird. Falls sich eure Exotics also anders verhalten sollten, dann müsst ihr lediglich etwas Geduld aufbringen.
Ähnliche Themen
-
Destiny: http://www.forumla.de/attachments/sony-ps4-forum/136839d1361414646-destiny-destiny_2013_02-17-13_01.jpg Destiny ist ein First-Person-Shooter aus... -
PCDestiny
Destiny: Titel: Destiny Publisher: Activision Entwickler: Bungie Release: ? Trailer: http://www.youtube.com/watch?v=y2Jx5__c1lY Vorweg: Eine PC... -
Destiny: Name: Destiny Platform: PS3, Xbox 360 ,(PC) Editor: Activision Entwickler: Bungies Genre : MMO Destiny ist ein MMO, wo man zu den letzten... -
Destiny: Name: Destiny Platform: PS3, Xbox 360,(PC) Editor: Activision Entwickler: Bungies Genre : MMO Destiny ist ein MMO, wo man zu den letzten... -
X-Men: Destiny: X-Men: Destiny Ein neues Superheldenspiel steht uns bevor… Activision kündigte heute mit X-Men: Destiny einen neuen Teil der X-Men Serie an. Im...
Matt Reeves hat bestätigt, dass er derzeit das Drehbuch finalisiert und dass die Dreharbeiten im Jahr 2025 beginnen werden:...
The Batman-Part 2