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15.01.2011, 09:23 #521Ein Hund im Büro?
AW: Uncharted 3: Drake's Deception
Uncharted 3: Drake's Deception Video Game, GT Pop-Block: Debut Trailer HD | Video Clip | Game Trailers & Videos | GameTrailers.com
Das EDGE Magazin hat ebenfalls gestern eine Preview veröffentlicht, den ersten Teil könnt ihr hier lesen.
Uncharted 3 Preview: Part One | Edge Magazine
PSNOW hat neue Screenshots veröffentlicht, sie enstammen immer noch aus der selben Demo Sequenz aber mit anderen Kameraperspektiven. Das beeindruckendste meiner Meinung nach ist folgender.
10 nuevas capturas de Uncharted 3: Drake’s Deception | Noticias en PSN!
Drake ist ganz schön Alt geworden
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15.01.2011, 11:27 #522Deadfirefly
AW: Uncharted 3: Drake's Deception
Das Pop-Block Video von GT find ich mal wieder sehr genial
Doch immer wieder erstaunlich wie viele Details und Infos die Entwickler in so kleine Filmfetzen packen
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15.01.2011, 11:51 #523mogry
AW: Uncharted 3: Drake's Deception
Ist unglaublich was die aus der PS3 raushauen.
Wen die teil 2 noch übertreffen wollen und den blöden multiplayer einbauen,Hoffe dan das der Singelplayer nicht zu kurzt kommt und sich nicht überfordern.
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15.01.2011, 11:57 #524nico2409
AW: Uncharted 3: Drake's Deception
Also der Detailgrad ist schon ziemlich hoch - Wow! Hab das mal hier bei Sully markiert. Die Schnittwunden, die verschmutzte Kleidung, Sullys 3-Tage-Bart...unglaublich!
Edit: Es wurde inoffiziell ein weiterer Charakter für den 3. Teil bestätigt.
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16.01.2011, 12:22 #525KUV1977
AW: Uncharted 3: Drake's Deception
Elena hat doch gerockt Cool auch, dass Nico extra n Spoiler verwendet und du es direkt im Anschluss einfach so postest.
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16.01.2011, 12:29 #526iRonix
AW: Uncharted 3: Drake's Deception
Wobei ich nicht verstehe, warum er es in den Spoiler gesetzt hat. Sind doch ganz normale News, die jeder von uns sehen kann.
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16.01.2011, 12:31 #527Cinnalemon
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16.01.2011, 12:41 #528KUV1977
AW: Uncharted 3: Drake's Deception
Ich hab auch fest damit gerechnet, dass sie auftaucht. Es ist auch ne ganz normale News, das ein wichtiger weiblicher Character am Ende des dritten Teils sterben wird. Kann man auch auf vielen Seiten lesen. War jetzt deshalb auch kein Spoiler, oder? Natürlich isses frei erfunden, aber der Grad zwischen Spoiler und normaler News (welche News zur Story ist denn bitte kein Spoiler?) ist eben ziemlich schmal. Mir geht es auch eher darum, dass sich jemand die Mühe macht, storyrelevante Infos zu verschleiern und nur einen Post danach demonstriert jemand anderes, dass es einem völlig egal ist. Find ich einfach respektlos, auch wenn es bei der Info ziemlich irrelevant ist, aber schon oft genug gab es echte Spoiler hier im Forum, die genau so abliefen.
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16.01.2011, 12:42 #529nico2409
AW: Uncharted 3: Drake's Deception
Ich verstehe auch nicht wieso er den Spoiler gesetzt hat.
Wo ist das Problem? Ich setze einen Spoiler wenn mir danach ist. Recht machen kann man es sowieso niemanden.
@KUV danke!
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17.01.2011, 09:11 #530Ein Hund im Büro?
AW: Uncharted 3: Drake's Deception
Die haben NOCH viel mehr Details gefunden als GameTrailers, selbst Naughty Dog ist darauf aufmerksam geworden o.O
The Definitive Uncharted 3 Dissection with Dr. Aggro | GigaBoots vs The Internet!
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17.01.2011, 15:35 #531Stevinho
AW: Uncharted 3: Drake's Deception
hm kranke scheisse...wie lange haben die an der recherche zu dem kram gesessen?!
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17.01.2011, 20:16 #532Cinnalemon
AW: Uncharted 3: Drake's Deception
Schön, dass meine Fremdsprache schrott ist und ich eh nichts verstehen werde
Aber gut so, dann bekomme ich die Infos eben später als ihr schlauen Menschen
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17.01.2011, 21:48 #533Mr_Zdarlight
AW: Uncharted 3: Drake's Deception
John Dee ( Monas Hieroglyphica )..... echt nicht schlecht
Dr. Aggro is ja mal geil drauf
Und eins muss ich mal loswerden. ND versteht es Geschichte mal wieder wirklich interessant zu machen. So macht Geschichte Spaß.
<3 ND
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18.01.2011, 21:40 #534Rebasa
AW: Uncharted 3: Drake's Deception
Hi.
Uncharted 3 ist mein Fav 2011,auf das Game freue ich mich am meisten.
Bin seit dem ersten Teil Fan der Spieleserie und bin riesig gespannt auf Teil 3.
Die Details und alles sind schon unglaublich! :-O
Wirklich der Wahnsinn,was die Jungs von Naughty Dog noch aus der Konsole alles rausholen!
Die leisten wie immer super Arbeit
Für mich ist U3 auf jeden Fall ein Must Have 2011.
Es wird wieder Rekorde brechen und Geschichte schreiben,da bin ich mir mehr als sicher.
Schade,dass es noch bis November dauert -.-
Mal schauen,dass ich die Zeit irgendwie anderweitig überbrücke
LG, René
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07.02.2011, 21:32 #535Mr_Zdarlight
AW: Uncharted 3: Drake's Deception
Uncharted 3: Naughty Dog im Interview
Die Jungs vom offiziellen PlayStation-Blog hatten im Rahmen der Londoner “PlayStation Experience”-Presseveranstaltung die Möglichkeit, einige Worte mit Naughty Dogs Community-Strategen Arne Meyer zu wechseln.
Ein ausführliches Q&A erwartet euch im Spoilerkasten
blog.de.playstation.com
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08.02.2011, 21:04 #536BadRenbow
AW: Uncharted 3: Drake's Deception
Geht es nach den Machern von Naughty Dog, dann wird “Uncharted 3: Drake’s Deception” mit dem gleichen Aufwand entwickelt wie ein Hollywood-Film. So möchte man auch dieses Mal an der filmähnlichen Aufmachung festhalten und diese auf ein neues Level heben, wie es von Seiten der Entwickler heißt.
Community-Sprecher Arne Meyer: “Wir haben zwei Motion Capturing-Studios - ein kleineres, mit dem wir kleine Stücke aufgreifen, und dann haben wir ein größeres bei den Sony Studios. Und das ist es, wo wir beides herbekommen - das Motion Capturing und die Vertonung. Schließlich machen wir alle Dialoge gleichzeitig für das Gameplay und die Zwischensequenzen.”
“Es ist groß genug, um uns von den Proben bis hin zu den endgültigen Ausführungen einzurichten. Und das Konzept, das im Grunde dasselbe wie beim Drehen eines großen Kinofilms ist, ist es, was die Performance unserer Spiele so fließend und realistisch macht.”
Auch zu den Darstellern, die den Figuren von “Uncharted” ihre Stimme leihen, verlor Meyer ein paar Worte. Wie er ausführt, gehören die Synchronsprecher mittlerweile fest zum Team und begleiten die Entwickler regelmäßig zu verschiedenen Events. Da die Sprecher zudem regelmäßig mit eigenen Ideen aufwarten, habe man diese einfach gerne um sich.
Quelle: play3.de
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10.02.2011, 23:09 #537CMMeista
AW: Uncharted 3: Drake's Deception
das spiel wir 9 monate vorher soo gehypt.
Ob das gut geht...
Denke aber schon
UNCHARDET ROCKS
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24.02.2011, 19:40 #538Cinnalemon
AW: Uncharted 3: Drake's Deception
Aus dem Naughty Dog Blog kopiert :
Looking over the full list of sessions, it looks like GDC 2011 is going to be pretty cool conference this year, as the conference celebrates its 25th anniversary. For the occasion, the GDC Advisory Board has even scheduled a great series of Classic Game Postmortems, running the gamut from Pac-Man to Bejeweled, not to mention one on Marble Madness by one of our favorite industry luminaries, Mark Cerny.
GDC 2011 is going to be a relatively quiet conference for Naughty Dog as everyone is back at the studio working on UNCHARTED 3 – we’ve only got 8 months left until release! Although we’re not hitting GDC full force like we did last year, there’s still a few sessions you should consider if you happen to be attending the conference.
The full list of sessions, along with dates, times, locations and descriptions, is reproduced below. Visit our Facebook events page or the GDC Schedule builder if you want to add these sessions to your calendar, export them or print them out.
Keep checking back on the GDC11 tag to stay up to date with the sessions and our goings on throughout GDC.
GDC Microtalks 2011: One Hour, Ten Speakers, Hundreds of Fun New Ideas
Wednesday, March 2, 2011
12:00 PM – 1:00 PM
Room 3014, West Hall 3rd Floor
Speakers
Jamin Brophy-Warren (Kill Screen Magazine), Jason Rohrer (Independent), Colleen Macklin (Parsons the New School for Design), Naomi Clark (Fresh Planet), Brandon Boyer (Independent Games Festival), David Jaffe (Eat Sleep Play), Michael John (Electronic Arts), Richard Lemarchand (Naughty Dog), Brenda Brathwaite (Lolapps) and Asi Burak (Games for Change)
Description
The fast-moving talk format with fans all around the world returns to GDC for another hour of lightning-fast lectures, visual punch and innovative ideas. The concept is simple: MC Richard Lemarchand invites nine experts from different game design-related fields to give a short talk on a subject related to this years theme, 'Say How You Play' - a discussion of new contexts for play and games. Each speaker gets 20 slides, each of which will be displayed for exactly 16 seconds before automatically advancing, giving the speaker five minutes and 20 seconds to deliver their fresh game design perspectives.
My thoughts
I highly recommend one of my personal favorite GDC sessions – and, now in its third straight year on the schedule, fast becoming a GDC institution. In my opinion all the speakers are amazing and will no doubt entertain – I’m personally curious to see how much content David Jaffe will try to cram into his 20 slides and 5 minute 20 second time allotment.
Experimental Gameplay Sessions
Thursday, March 3, 2011
1:30 PM – 2:30 PM
Room 303, South Hall
Speakers
Andy Schatz (Pocketwatch Games), Asher Vollmer (University of Southern California), Jason Rohrer (Independent), Hanford Lemoore (Independent), Michael Brough (Independent), Nicolai Troshinsky (Independent), Mihir Sheth (University of Southern California), Chris Bell (Carnegie Mellon ETC), Agustin Perez Fernandez (Independent), Frank Lantz (Area/Code/Zynga), Robin Hunicke (thatgamecompany), Richard Lemarchand (Naughty Dog), Daniel Benmergui (Independent) and Jonathan Blow (Number None, Inc.)
Description
The 9th annual Experimental Gameplay Sessions invites developers of experimental gameplay to demonstrate and discuss their games and prototypes. In a series of short presentations, this session focuses on the exploration of new frontiers in game design. Independent games, academic projects, and AAA mainstream games that break new ground are all represented.
My thoughts
This session never disappoints year after year as the speakers are always incredibly creative and innovative, not to mention at the top of their game. Always inspirational and thought-provoking.
Classic Game Postmortem - MARBLE MADNESS
Thursday, March 3, 2011
1:30 PM – 2:30 PM
Room 3007, West Hall 3rd Floor
Speakers
Mark Cerny (Cerny Games)
Description
Mark Cerny is a legend in the games industry, working as a consultant, producer, and programmer on hits like RESISTANCE, RATCHET AND CLANK, JAK AND DAXTER, SPYRO THE DRAGON, and SONIC THE HEDGEHOG 2. Before building that near-incomparable resume, though, he designed Atari's MARBLE MADNESS, the addictive and maddening arcade game that ate scads of quarters as players craved another spin of its trackball. Along with the game's catchy soundtrack and Escheresque graphics, Cerny will share insights on how he designed the classic title that paved the way for games like SUPER MONKEY BALL, SPINDIZZY, MARBLE BLAST, and KORORINPA.
My thoughts
There’s no doubt all of the Classic Game Postmortem sessions will be packed to the rafters and Mark’s postmortem of classic arcade game Marble Madness will be a tough one to miss if you opt for the equally excellent Experimental Gameplay Sessions listed above. I have to shamefully admit that although I’ve seen Mark numerous times in the Naughty Dog halls, it wasn’t until the DICE Summit 2011 that I learned he worked on one of my favorite early arcade games Marble Madness.
Animating NPC's in UNCHARTED
Thursday, March 3, 2011
4:30 PM – 5:30 PM
Room 134, North Hall
Speakers
John Bellomy (Naughty Dog)
Description
This talk will cover the design and growth of Naughty Dog's animation system with emphasis on NPC's. Starting with the initial design in DRAKE'S FORTUNE, the talk will cover the problems and eventual solutions we addressed to achieve the desired variety and fidelity. Starting with improvements in both CPU efficiency and memory usage, we will show how these changes also helped evolve the authoring pipeline to improve animator efficiency and allow for rapid iteration. The combined benefits allowed us to greatly increase the number of NPC characters we shipped compared to UNCHARTED 1 while avoiding the need to grow our animation department.
My thoughts
On the more technical end of things, John “Cowboy” Bellomy will provide an in-depth look at our animation design and runtime solutions as we worked to increase the scope and quality of our animations from game to game. I’ve always thought the team here has done an impressive job having enough animations to blend smoothly between all the various states and attitudes all the different characters show in the game, so this should provide some insight into how we tackled that challenge.
I'll be up in San Francisco attending GDC - I hope to catch some of you at some of these sessions, if not at GDC proper.
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24.02.2011, 20:20 #539smilchen
AW: Uncharted 3: Drake's Deception
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24.02.2011, 22:01 #540Cinnalemon
AW: Uncharted 3: Drake's Deception
Ich hoffe wir bekommen in 10 Tagen dann endlich NEUE Informationen, denn fast alles, was wir seit der Ankündigung erfahren haben, wussten wir Uncharted Freaks schon vorher bzw konnten alles schon vorher einschätzen
Bis jetzt gab es wirklich gar nichts, was mich gewundert hat, null Überraschungen, null WOW Effekte und null neues
Ab März dann bitte einpaar geile Infos Naughty Dog
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