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Thema: L.A. Noire
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01.03.2011, 22:21 #181Mr. Burns
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02.03.2011, 06:44 #182jimcarry
AW: L.A. Noire
Ein paar Screens
Klick hier
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03.03.2011, 10:22 #183patrick2408
AW: L.A. Noire
In den Kommentaren zu den Screens ist eine Frage gestellt die mich auch mal interessieren würde, und zwar wie wird das Game gespielt? Open World oder von Mission zu Mission, oder so wie z.b. Heavy Rain?
Ist da schon was bekannt?
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03.03.2011, 10:37 #184Dirk Diggler
AW: L.A. Noire
Ich denke mal eine Mischung aus allen Aspekten.
Wenn du dir noch mal das Gameplay-Video anschaust, erfährst du dass Cole mehrere Abteilungen durchläuft, wobei er in jeder Abteilung verschiedene Fälle klären muss. Jeder einzelne Fall besteht aus weiteren unterschiedliche Elementen, wie Tatorte zu untersuchen, Zeugen zu vernehmen/ zu verhören, etc.
Rein von der Spielmechanik wird man die verschiedenen Ziele dann aber immer in der offenen Welt erkunden - sieht man im Video auch an Symbolen im HUD-Radar.
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03.03.2011, 10:39 #185patrick2408
AW: L.A. Noire
Ok, danke! Bin echt mal gespannt auf das Game, allerdings bin ich doch noch sehr skeptisch!
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03.03.2011, 14:39 #186SonKratos - Z
AW: L.A. Noire
Wahnsinn wie genial das ausschaut (Bild7), mag sein das man das Lippensynchron auf den Bildern nicht erkennen kann,
aber wie dieser Ausdruck in Coles gesicht ausschaut ist ja wirklich genial, man merkt wirklich das "er schreit" und das aus voller wut.
Dat ding muss direckt am Release Tag gekauft werden, komme was wolle.
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03.03.2011, 16:03 #187Stevinho
AW: L.A. Noire
das geile an der sache ist ja die absolute vielfalt, die einem geboten wird. du kannst dieses und jenes fragen, dich so verhalten wie du willst. und das geschehen um dich rum, reagietr entsprechend realistisch. der hammer wieviele möglichkeiten es da gibt. bei sonem spiel lohnt sichs dann endlich mal sowas doppelt zu spielen. nicht wie bei black ops, wos um so prestigescheisse geht.
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03.03.2011, 17:15 #188patrick2408
AW: L.A. Noire
Naja, dass wird zumindest gesagt, mal abwarten wie sich das dann wirklich gestaltet.
Ich möchte hier als Beispiel nur Heavy Rain bringen, was ja vor Release auch verdammt viele Wege erahnen ließ bzw. angekündigt wurden, schlussendlich wirkten sich die Entscheidungen aber kaum bis garnicht auf den weiteren Verlauf aus, also da bin ich eher vorsichtig wenn jemand verspricht das man achsoviele Möglichkeiten hat
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03.03.2011, 19:01 #189Ein Hund im Büro?
AW: L.A. Noire
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03.03.2011, 21:56 #190Mr_Zdarlight
AW: L.A. Noire
This Game will be HIGHLY RECOMMENDED
Game InformerMSNGameSpotG4GamesRadarYahoo Games UKNowGamerTVG
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03.03.2011, 21:58 #191Aroul
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04.03.2011, 09:37 #192Mr. Burns
AW: L.A. Noire
Lediglich 4players scheint noch etwas skeptisch zu sein: L.A. Noire: Vorschau (Action, PlayStation3,360) von 4players.de
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04.03.2011, 20:43 #193Mr_Zdarlight
AW: L.A. Noire
Hoffentlich bekomme ich jetzt keine Schläge für meine Aussage
DAS WOCHENENDE KANN GARNICHT SCHNELLER RUMGEHEN, DENN....
Coming Next Week:
The 2nd L.A. Noire Gameplay Series Video “Investigation and Interrogation”
R* l Newswire
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04.03.2011, 20:51 #194smilchen
AW: L.A. Noire
cool...wird bestimmt geil.
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08.03.2011, 09:14 #195Dirk Diggler
AW: L.A. Noire
Asked & Answered: L.A. Noire Edition
“What is the official release date for LA Noire?” - received via Twitter
“Nice to know the dates of release but what about a date for Australia?” - Tommy_Spaghetti
As confirmed officially recently, L.A. Noire will be coming to stores for Xbox 360 and PlayStation 3 on May 17th 2011 in North America and May 20th 2011 in Europe, Australia and New Zealand. If you’re in another territory not covered in the above and would like to know when to expect the release of the game, drop us a line at mouthoff@rockstargames.com and we should be able to confirm the release availability for you.
“Hey Rockstar love the new LA Noire trailer! So you’re tracking down a serial killer the whole game?? Can’t wait to find out more!” - received via Mouthoff
Thanks! And actually the serial killer crimes are really just one portion of the game story. You are hot on the trail of that killer while working the Homicide crime desk, which is just one of five total crime desks Cole Phelps will work.
“@R* is there multiplayer in L.A. Noire? or just single player?” - ghostcheez
There will be no multiplayer component of L.A. Noire – the combination of innovative technology and unique gameplay that allow you to solve crimes through interrogations and investigation is really one that’s geared entirely for a single-player experience. Trust us that this is a game unlike any you’ve played before – very different not only for us here at Rockstar but for videogames as a medium. Bolting on generic multiplayer on top of that would not make much sense, or be a good use of our time or development budget! Hope this clears up any confusion. We thought this would be spelt out in some of last week's previews, but as it wasn't, we felt we should clarify ourselves.
“Hi R*. We heard about interrogations and analyzing a crime scene in L.A. Noire but what about follow a suspect on foot and in car, gathering information from informants, tap a phone call, milk a conversation? ....could be nice to hear more about gameplay.” - realrasta
Glad to see you’re getting into the spirit of it all – and yes, many of those things (but not all) and more will be part of the gameplay of L.A. Noire. From investigating crime scenes with a keen detective’s eye, to tense interrogations where you’ll have to pick up on nuances of what the suspect may (or may not) be telling you, to action-packed pursuit on foot, in car – plus fights and shootouts. We really wanted the game to make you feel like you are actually a detective, working criminal cases and making decisions about how you solve crimes and to build out a variety of gameplay moments and experiences to that effect. Look for a special new gameplay video about this subject called "Investigation and Interrogation" dropping this week.
“So, will I be able to choose from a wide range of questions when interrogating a suspect?” - The4ourTy67
“I'm guessing you get to choose from different questions/responses to ask your witness or suspect? Can these interrogations change the course of the game/story if not handled properly? Personally this aspect of the game is the most exciting for me. Nothing beats a good Noire mystery, I really hope that the cases take some serious effort to solve.” - IWIHooligan
You will always be given a range of questions when you interrogate a suspect, but the number and content of those questions is determined by how efficient you’ve been at searching related crime scenes for clues. The clues you discover can open up different leads to new locations or suspects, which in turn open up new options for a player to decide how to go about solving a case. Then during interrogations, it’s up to the player to correctly analyze a suspect in order to get the most information from them. Knowing when to believe a suspect, when to doubt them, and when to be certain they are lying (by presenting them with your evidence) will open up new ways for you to solve each case correctly. In every case, there is only one real truth about what happened - it’s up to your skill as a detective to discover it.
"All of those pre-order bonuses sound awesome but is there any way to get all of them? Hate to have to choose just one." - received via Mouthoff
All of the L.A. Noire pre-order content will be made available for purchase as DLC at some point after the game comes out. We have long planned to do this for all digital pre-order items. In case you’re interested, the Red Dead Redemption pre-order items (Deadly Assassin Outfit, Golden Guns Weapon Pack and War Horse) will finally be available for download via Xbox LIVE and PlayStation Network this April. Apologies that has taken so long, but we ran into some technical issues. Stay tuned for more details.
“R*, will we be able to see the Hollywood sign in L.A. Noire???” - rk8000
Yes, however since the game takes place prior to the year 1949, we have the historically accurate original version “HOLLYWOODLAND” sign in there. You can read the full history of that iconic landmark at the Hollywood Sign wiki page here, but in short – the sign was originally erected in 1923 to promote the Hollywoodland housing development in the hills. It wasn’t until 1949 that the city of Los Angeles decreed that the sign be changed to be broadly about the district of Hollywood.
“So are we playing as a police detective or a private investigator in L.A. Noire?” - ghostx1984
You will play as LAPD detective Cole Phelps – and as the game progresses and you solve more cases, you will rise up through the ranks of the LAPD from a beat cop to other positions. Much more will be revealed about that in due time.
“Is this going to be a sandbox game? If yes, is it going to be GTA style or more like Mafia where it's really more of a set story game in sandbox world...” - MarenkaS
L.A. Noire is a detective game – and it is unlike any game we have made or anyone else has made that we are aware of. You solve a series of crimes, some of which are linked and some of which are not, in 1947 Los Angeles. As a company, we try to design games around the content and setting, rather than form the setting to the game design. So the answer to your question is not a simple yes or no, but it’s definitely not ‘GTA with fedoras’ and is something very original we’re excited for everyone to experience this May.
“Is the music in the L.A. Noire trailer original to the game?” - received via Twitter
The music in both trailers are pieces of original composition from the soundtrack – we will have full details on all of the music soon.
“I really like that L.A. Noire artwork [of Cole Phelps]. Are you going to release more artwork soon?” - The4ourTy67
Thanks! And most definitely. Look for lots more original L.A. Noire artwork of characters from the game as well as of some of the grisly crime scenes in the game to be revealed and released in the weeks and months ahead.
“[L.A. Noire] looks really great!!!! So the real murders and crimes of the 40's like the Black Dahlia murder are gonna be in this game or something??? I read something on Game Informer that says "suffice it to say that this game might feature some of Rockstar’s grittiest content ever." Well this sound's more and more awesome!!!!!!!!” - Mortal91ify
Thank you. Yes, all of the cases in the game that you’ll solve as Detective Cole Phelps are inspired by real life crimes that happened during the 1940’s. Names and places may have been changed though, along with a good degree of creative embellishment to add extra drama and twists and turns.
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08.03.2011, 13:20 #196Ein Hund im Büro?
AW: L.A. Noire
Rockstargames
Konsequent und zielbewusst ! Find ich prima, anstatt einfach was hinzuklatschen und es "Multiplayer" zu nennen.
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08.03.2011, 15:06 #197Mr. Burns
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08.03.2011, 21:58 #198lukas90
AW: L.A. Noire
ich finde multiplayer spiele eh nicht gut außer vielleicht bei cod oder so aber lieber ordentliche haupt story und paar stunden länger wie bei den neuen spielen alle zwischen 5 - 7 std. story modus sind die 50-70€ eigentlich garnicht wert.
aber das spiel wird der pflichtkauf des jahres meiner meinung nach
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09.03.2011, 13:35 #199Callifornia
AW: L.A. Noire
Ich zocke persönlich eher selten, da ich nicht soviel Zeit dafür habe und wenn ich dann mal in die Multiplayer einsteige, werde ich eh meistens getötet oder so...ich verbinge dann die meiste Zeit mit warten und respawnen....hehehehe
Hier bei dem Titel bin ich wirklich auf die Umsetzung gespannt! Beweise sammeln, Zeugen befragen, Lügner entlarfen etc. hört sich richtig gut an.
Dazu dann noch ein paar nette Verfolgungsjagden und Schießereien...
ich tippe mal das nur "Batman Arkham City" , Drake's Deception und vielleicht noch "The Elder Scrolls: Skyrim" das übertreffen werden!
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09.03.2011, 18:05 #200Ein Hund im Büro?
AW: L.A. Noire
Ein neuer Teil der Gameplay-Reihe ist Online.
Youtube Version gibt es noch nicht deswegen müsst ihr ihn erstmal auf der offiziellen Website anschauen.
L.A. Noire | Rockstar Games
EDIT: Hier die Youtube Version, hatte im falschen R* Account geschaut
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