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Thema: Killzone 2
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28.05.2009, 17:47 #9481Ps3 gamer
AW: Killzone 2
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29.05.2009, 11:03 #9482Basic Thuganomics
AW: Killzone 2
Wieso labern die Entwickler immer rum, wenn sie es eh nicht einhalten.
Der Patch sollte doch gestern kommen. Aber man wird bestimmt wieder ne gute Ausrede finden.
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29.05.2009, 11:16 #9483Sir Onkl Happy
AW: Killzone 2
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29.05.2009, 11:27 #9484Basic Thuganomics
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29.05.2009, 12:03 #9485KUV1977
AW: Killzone 2
Vielleicht hat es auch irgend ne Seite wieder falsch übersetzt oder interpretiert... wäre nicht die erste News, die darunter leidet...
Hab mir grad mal den Playstation Blog angesehen und im ganzen Artikel wird kein Datum genannt, nur in einem der Kommentare steht dann es würde am 28. kommen...
EDIT: hier aus dem Killzone twitter
Just got official confirmation - the patch has been delayed and will not be released this week.ungefähr 2 Stunden ago from TweetDeck
@ytevo79 @heymeca @wyver3x
Sorry folks, still waiting for the all-clear myself. As soon as I hear something I'll post an update.7:21 AM May 28th from TweetDeck in reply to ytevo79
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30.05.2009, 20:54 #9486King-of-SA
AW: Killzone 2
Hat irgendjemand Lust auf Killzone 2?
Meine Online-ID steht in der Signatur
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03.06.2009, 11:12 #9487chax
AW: Killzone 2
-.- ich habe von einem kollegen das kz2 mappack geshared bekommen aber ich kriege es nicht zum laufen -.- ich habe es auf der platte geht aber nicht wenn ich in einen server will -.- kann mir jemand helfen ?
hab die de-version von kz2 und lade ausm us-store kann es daran liegen ?
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03.06.2009, 11:14 #9488Sheendra
AW: Killzone 2
Ja. Bis auf wenige Ausnahmen funktioniert DLC nur aus dem jeweiligen Store, aus dessen Land man das Game hat. manchmal noch so relativ offen wie US, EU, Asien ...
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03.06.2009, 11:24 #9489chax
AW: Killzone 2
ärgerlich .....naja kann man nichts machen thx für die schnelle antwort
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04.06.2009, 11:42 #9490Sir Onkl Happy
AW: Killzone 2
Killzone 2 - Patch v1.27 jetzt verfügbar Quelle
Mit knapp einer Woche Verspätung erschien heute der neue Patch v1.27 Kür Killzone 2. Server könnten demnächst wieder online gehen
Der Download ist 76MB schwer…
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04.06.2009, 12:38 #9491Basic Thuganomics
AW: Killzone 2
Hab den Patch geladen, und muss feststellen, dass man an der veränderten Steuerung, besser zielen und treffen kann.
Zwar kein mega Unterschied, aber auf jeden Fall besser als vorher.
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04.06.2009, 12:49 #9492KUV1977
AW: Killzone 2
Hastes auch angeschaltet?
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04.06.2009, 13:00 #9493Basic Thuganomics
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04.06.2009, 13:06 #9494KUV1977
AW: Killzone 2
Haste ja ganz link deinen Text geändert, dass meins keinen Sinn mehr macht...
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04.06.2009, 13:07 #9495Sir Onkl Happy
AW: Killzone 2
Patch v1.27 Changelog:
- Spawn Unsichtbarkeit erntfernt
- Airbots wurden verbessert
- Assaults wurden abgeschwächt
- "Hohe Präzision" Steuerungsoptionen
- Join Friend Feature verbessert
- Balancing der Fraktionen korrigiert
Quelle
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.... und gleich noch ne Frage dazu:
"Hohe Präzision" Steuerungsoptionen : Gibt es diese Funktion auch für den MP ???
Das wäre dann sozusagen der "Noob-Knopf"
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04.06.2009, 13:10 #9496Basic Thuganomics
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04.06.2009, 13:11 #9497coolman1008
AW: Killzone 2
ah den noob steuerungsknop werde ich mal etsten komme mit der steuerung null zrecht im sp un mach gard den visari platz der is so ziemlich kacke mit der steuerung wie die lebels vorher auch aber ich musses noch durch spielen
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04.06.2009, 13:43 #9498Booomber
AW: Killzone 2
Was heißt man trifft genauer???^^ ist das dann wie bei cod 4, dass wenn man anviesiert... das sich dann das fadenkreuz auch langsamer bewegt wenn man so schießt...?
oder wie genau ist das gemeint?
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04.06.2009, 14:26 #9499KUV1977
AW: Killzone 2
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04.06.2009, 15:40 #9500Sir Onkl Happy
AW: Killzone 2
Hier noch etwas detailierte Infos aus dem Killzone Forum zum Patch
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Sorry, couldn't think of a third F.
Anyway, here's the list as promised. Spread the word!
Today, Guerrilla Games has released their 9th patch for their best-selling shooter, Killzone 2.
This patch not only contains fixes, but also new functionality that has been requested by the Killzone community. Patch 1.27 will be 75MB in size (272MB for Asian release) and will be released worldwide with the following fixes and features:
* DLC - Enables support for downloadable content pack #2 “Flash & Thunder”, released on June 11th on the Playstation®Store
* Network errors – Improved handling of large message groupings to decrease network errors on heavy loads. Should decrease some instances of network errors
* Stability - Fix for potential Quick-join stability issues when DLC pack “Steel & Titanium” is not installed
* Stability – Removal of DLC could result in stability issues when using game pre-sets
* Stability – Crash fix for potential Search & Retrieve issue
* Stability – Fix for infrequent hang on loading when using spectator mode
* Exploit – Search & Destroy objective exploit fix
* Exploit – Collision fix for map MP04 – Visari Hammer
* Exploit – Collision fix for map MP07 – Blood Gracht
* Exploit – Collision fix for map MP07 – Blood Gracht (2)
* Exploit – Collision fix for map MP08 – Corinth Crossing
* Exploit – Collision fix for map MP08 – Corinth Crossing (2)
* Stats – Fix for clans not always receiving the clan match win medal
* Controls – Addition of High precision mode option for both Single Player and Multiplayer. New accounts will have this mode set as standard and existing users will have to enable it manually. More details can be found here:
* Feature – Players will be automatically placed on the same faction, if they are friends upon using the ‘Join Friend’ option
* Feature – Players will be automatically placed on the same squad, if they are friends upon using the ‘Join Friend’ option
* Feature – Squads will remain constant over multiple rounds unless disbanded. More info on the above features can be found here
* Feature – Faction balancing only checked when entering the game to the pre-game lobby or spawn-select New faction select screen on spawn-select
* Feature – In-game faction changing now allowed on heavily unbalanced factions
* Feature – Skirmish – All Badges and Abilities are now unlocked for Skirmish mode to allow users with lower bandwidth network connections to experience the full range of weapons and abilities available in Multiplayer mode
* Gameplay – Invulnerability when spawning on a deployable spawn-point outside of a base-camp is now disabled
* Gameplay – Armor of Assault class reduced from 100 to 50 hit-points
* Gameplay – AI and health of the flying Sentry Bots has been tweaked upwards
* Gameplay – Firing rate of the Sentry Turret’s rocket system has been reduced slightly
* Bug – Cooked grenades dealing friendly fire damage despite the option being disabled
* Bug - DLC Pack 1 “Steel & Titanium” front end text fix for Japanese sku
* Moderation – Enhanced moderation tools for SCE Moderators
* Killzone.com – Revived players now appearing correctly in Battle Replays
* Misc - Various minor bug fixes
For more in depth information on some of the bigger features to come with this patch, check out the Q&A with Eric Boltjes our Lead Multiplayer Designer here.
Seb Downie - Producer - Guerrilla Games
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