Ergebnis 6.341 bis 6.360 von 10118
Thema: Killzone 2
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24.02.2009, 10:08 #6341eXciL
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24.02.2009, 10:15 #6342boxer
AW: Killzone 2
Wenn du kein Bock hast ohne FK zu spielen kannst du dir auch eine Kugel aus nassem Zewa machen und in die mitte "kleben"
Machst du auch bei Online Spielen oder? Wette ich mir dir
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24.02.2009, 10:20 #6343eXciL
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24.02.2009, 10:28 #6344boxer
AW: Killzone 2
Aso Dann ist gut.... KillZone2 ich komme
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24.02.2009, 10:29 #6345King-of-SA
AW: Killzone 2
Habe jetzt alle Offline-Trophies bis auf "Elitesoldat" und habe alle mit dem FK erspielt. Ist halt ziemlich ungewohnt, wenn auf einmal keins mehr da ist .
Ich habs immer so gemacht, dass ich die Gegner mit dem FK anvisiert habe, und dann während dem Schießen gezoomt habe . Ohne Fadenkreuz klappt das nicht so gut ^^. Ich muss mich einfach dran gewöhnen, dann klappt das schon
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24.02.2009, 10:32 #6346eXciL
AW: Killzone 2
DAs mit dem Zewa ist auch eher für die, die einfach nur Trophy-Geil sind xD
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24.02.2009, 10:47 #6347Benny.
AW: Killzone 2
So habe Killzone 2 durch, was soll Ich schreiben? Umgehauen hat es mich nicht, schlecht ist es aber auch nicht gewesen. Ich spreche jetzt nur für mich.......
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24.02.2009, 10:50 #6348
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24.02.2009, 10:51 #6349
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24.02.2009, 10:53 #6350eXciL
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24.02.2009, 10:56 #6351DeDe25
AW: Killzone 2
Oh mansen! Amazon UK rückt das Spiel erst ab 27. raus. Hatte eigentlich früher mit gerechnet und mir extra vom 26. - 02.03 frei genommen aber nix da. Wahrscheinlich kommt es pünktlich am 03.03 ABTURN! Ich könnt heulen!
Naja hauptsache es kommt!
Die die es schon haben...ich beneide euch!
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24.02.2009, 10:58 #6352
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24.02.2009, 10:59 #6353$!TH_Player
AW: Killzone 2
Ja und Leute wie siehts jetzt aus? Wann gehen die Server on? Gehen die überhaupt erst morgen an oder schon heute? Bin heute um 5 Uhr frühs aufgestanden um zu schauen ob man schon online zocken kann xD^^
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24.02.2009, 10:59 #6354Sir Onkl Happy
AW: Killzone 2
man braucht ganz einfach ein gewisse zeit um den ganzen umfang eines onlinegames zu erfassen. anfangs ist alles neu, es gibt viel zu entdecken und man kann viel ausprobieren.
erst danach zeigt sich dann ob das game auf dauer motivieren kann und auch der spielspaß bleibt
einfaches beispiel cod5: anfangs haben es alle gespielt (me too) .... und nach einer gewissen zeit sind sehr viele gamer zurück auf cod4.
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24.02.2009, 10:59 #6355coolman1008
AW: Killzone 2
Killzone 2's multiplayer maps are some of the best on which I have ever fought. Most of them feature winding paths, various chokepoints, and clever placement of capture points, so even on the larger maps, there is no reason why you wouldn't be right in the thick of the action. You know how some shooter maps are great for, say, capture the flag, or deathmatch, but not for other modes? Killzone 2's maps may excel in some modes more than others, but possess no intrinsic weaknesses. And that's for the best, because matches string multiple modes seamlessly together, keeping you constantly on your toes and forcing you to switch gears several times in a single game.
And yes, the review is coming this week! In the meanwhile, I thought I'd fill you in on all eight maps that ship with Killzone 2, so I can give you further reasons to salivate.
Pyrrhus Rise
The dust blows past and rocky mesas rise from the desert
sand. The derelict base in the center of this dusty purgatory is the perfect place for a skirmish, due to the three bridges that link the Helghast headquarters with that of the ISA. These overpasses create chokepoints where plenty of nail-biting firefights occur. However, a good squad will take advantage of an unoccupied bridge and bring the fight to the enemy. At the end of one bridge is a nice, tiny hiding spot where you can lie in wait for an unsuspecting foe, though there is no real camping in this game. Possibly my favorite map in Killzone 2.
Salamun Market
Explosions and flaming artillery fire light the skies in this moody marketplace. The crumbling buildings above ensure that battles occur on multiple levels, particularly in modes like Search and Retrieve, a variation on capture the flag. In cases like this, you may have to collect a propaganda speaker from a cramped room and return it to a more vulnerable position near the market stalls. By keeping the action hotspots moving, Killzone 2's multilevel maps succeed extremely well.
Helghan Industries
The Helghan and ISA bases on this map are parallel to each other, but a large multistory complex separates them. A mode like Search and Destroy forces teams to cross wider areas and meet head to head inside the claustrophobic stairwells, where I've found the shotgun to be eminently handy. Across the way, ramps lead you into an edifice that gives you a bit more room to maneuver. This is also an incredibly atmospheric map where loose pages fly in the wind and lightning flashes across the dark, ominous sky.
Visari Hammer
This cliffside base hovers over the planet below, and if you look towards the nearby city, note the towering mushroom cloud and reddish hue swathing the land. The map itself is somewhat of a U shape, but a central complex keeps teams constantly engaged. Capture and Hold is particularly fun on this map, as the control points on either side are exposed not just because they are in the open, but raised on a platform accessible by a stairway on either side.
Radec Academy
The highlight of this grey-tinted map is the courtyard in the center. The hallways surrounding this area and the balconied walkways above give you a lot of leeway on how to approach targets in the yard. If you have a close-range weapon like a shotgun, your sidearm may get a good workout here, though I've found the M82 to be eminently helpful here for its versatility.
Tharsis Depot
The way shafts of light flood into the interior environs of this map is stunning, though the action is the real star here. Overhead walkways keep battles raging above and below, and Bodycount (team deathmatch) is especially enjoyable, since the tight, blocky design means you have to be constantly on the move.
Blood Gracht
This map competes with Pyrrhus Rise as my favorite battleground in the game. Winding stairways and underground tunnels provide plenty of chokepoints, and a gulley above which power lines shake in the wind offers plenty of team vs. team showdowns. As if there wasn't enough tension, bolts of lightning flash across the sky and even strike the surrounding buildings. Crank up the sound when playing on this one--you might actually jump out of your chair.
Corinth Crossing
This dockside map is also great in Capture and Hold, thanks to exposed capture points stranded at the end of the walkways that hover over the water, and a center control node on a platform above. Talk about intense action--the ensuing firefights are amongst the best in the game here, though a gaping hole in the central platform can help make for a quick getaway. Don't gaze at the pretty water for too long, or you'll be toast.
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24.02.2009, 11:00 #6356ice_silver93
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24.02.2009, 11:02 #6357$!TH_Player
AW: Killzone 2
haha kennste nicht^^. RSV Zewa an den TV und du kannst um die Ecke gucken und Headshots verteilen
Die Academy wird bestimmt geil als Map
Edit:
Ein nettes Making of Videos
http://playstation.ingame.de/komment...p?newsid=87983
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24.02.2009, 11:02 #6358
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24.02.2009, 11:03 #6359eXciL
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24.02.2009, 11:10 #6360Benny.
AW: Killzone 2
PS3 Spieler mit einem Headset? Das wäre mir neu....*hehehe* Viele haben ja noch nicht mal eine Tastatur. Sony hätte das wie MS machen sollen, in jede PS3 ein billiges Headset dazu packen.
Die Server werden erst Heute spät Abends oder Morgen ganz früh offen sein, Der Service ist umsonst was verlangst Du davon? *lol*
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